Alla inlägg den 22 augusti 2007

hm?

Av Jonatan - 22 augusti 2007 15:58

Verkar som att Schyfferts blogg för tillfället inte funkar.. men den bör väll vara uppe snart igen!


Den som väntar på nått gott.......



Ny omröstning uppe för övrigt..

Vem är Sveriges roligaste människa?

Lämna gärna en kommentar/motivering till ditt svar i kommentatorfältet.. (eller vem du tycker om du valt alternativet "annan")

Av Jonatan - 22 augusti 2007 15:00

Idag har jag ringt Bibbi.. Och lämnat mitt kontonummer.. så nu får man snart lönen för fotbollsskolan då.. Dock så är ju det mesta av dom pengarna redan Simons.. eftersom jag lånade det mesta av honom till Yran.. ^^


Ska snart ut å måla klart hyllan jag började måla igår..

Får lite gjort på dagarna iaf.. även om det inte är mycket.. ^^


Läste Schyfferts blogg om att SVT lagt ner den kommande satsningen "Ballar Av Stål", som kommer från engelska "Balls Of Steel".. Och precis som han säger.. va fåniga dom är på svt.. fattar dom inte att dom kör sig själva i graven..


Han tar upp en lysande liknelse.. 

"Kommer ni ihåg när Filip och Fredrik fick lägga ner "Ursäkta röran.." på TV4 för att en kvällstidning bestämt sig för att det var "Skandal!"?
Nu sitter TV4 där med muggiga "Hjälp!" medan F&F rättvist tar över resten av världen."


Vilket jag tycker är så klockrent.. och där vill han väll bara varna SVT.. Och det är väll så att man kan idag inte vara sådär fjantig.. alltså, SVT vill säkert hålla en "låg profil" då dom är "statens kanal" och inte ska ha en massa "skandal-program".. Men snälla, precis som Henrik säger.. Bara för att en reporter vill få en ny "skandal" att skriva om, så behöver väll inte det betyda att man måste lägga ner program-serien.. Skärpning SVT..

(Hela Schyfferts inlägg går att läsas på hans blogg)


Sen vill jag bara länka till en artikel i "GT", som min vän och danspartner Basse skickade till mig... Det är lille 11:åriga Jonathan som trots att han köpt biljett till sina idoler The Ark inte kommer kunna se den, pga att dom har flyttat konserten till en nattklubb där åldersgränsen inte tillåter att han kommer in..  länk till artikeln..

Skrattade nått enormt åt detta..

Både åt själva grejjen.. "jonathan grät när han fick beskedet", och hur han ser ut, och beter sig..

Och sen kan man undra VARFÖR skriver man om något sånt här.. Finns väll inte något som helst nyhetsvärde i det?.. aja.. Man fick sig ett gott skratt iaf!


Får se om det kommer någon mer uppdatering senare!

  

Av Jonatan - 22 augusti 2007 02:38

Äh.. orkar inte skriva nå nu heller..

Ni får helt enkelt hålla till godo.. läs nå andra bloggar så länge..


betners har jag ju redan tipsat om.. men gör det väll igen: http://www.magnusbetner.com


Sen finns ju Magnus Ugglas som bara är ful.. http://www.magnusuggla.nu


Eller Henrik Schyfferts.. http://henrikschyffert.blogspot.com/


Får räcka så för nu..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards