Alla inlägg under juli 2007

Av Jonatan - 30 juli 2007 00:04

Hemma igen nu!

Men har dock inte orkat skriva något förän nu.. :p  Halvsliten ^^


Dagarna uppe i Östersund har varit ruskigt bra iaf..

Kalasfestival!


Vädret har ju mestadels varit piss dock.. men den grymma stämningen gjorde att det inte spelade någon roll..

Så mycket kul man kommer ta med sig från det här! Alla sköna kommentarer, allt vi gjort osv! 


Aja.. orkar inte skriva mer utförligt faktiskt.. inte just nu iaf ^^ och ska försöka få tag på någon bild också!


Imorgon blir det stugan, och blir sen där åtminstone veckan ut.. får se om det blir något inlägg därifrån :)


"Säljej du batejiej också ellej?" 



Av Jonatan - 26 juli 2007 10:54

Nu börjar jag bli klar.. Men jäsiken va mycket det blir att bära..


Aja, låt gå!

Bara circus 2,5 timme kvar tills bussen lämnar tågstationen nu :)


 Måste fylla på telefonrackarn också.. var inte igår..


Hoppas nån peng blir över så att man kan få sig någon matbit under helgen xD


Näe.. nu medans jag skriver får jag ångest.. vad ska jag med så mkt kläder till?

Man ska lukta lite kiss på yran.. Måste gå igenom packningen en gång till..


Ny dosa måste även inhandlas.. får bli på vägen till stan..


Aja!


Nu lär ni inte höra av mig nå mer idag iaf!


Men kommer hem på söndag!


Hörs då!


Peace! 



Av Jonatan - 25 juli 2007 17:17

Sådär ja..

Nu är ööölen fixad.. Två kartor Spendrups smuggel står i våran hall :) myysigt!


Annars har jag nog bara sovit idag..


Jag tänkte på en grejj.. Om man tar alla eskimåer i världen och lägger dom uppe på varann...skulle dom bli arga då?...


 Jag måste göra en lista lr något.. satt jag vet vad som ska tas med...

 Fast så länge ölen, visakortet och tältstolen är med så är det ju lugnt iofs..


Brorsan har lovat att köra mig till tågstationen imorn där bussen går ifrån.. awsome..bitarna börjar falla på plats.. nu fattas bara lite smuts-garanti..


Aja.. nu ska jag göra något annat och viktigare tror jag..


Men är inte omöjligt att det kommer upp nå mer...


Peace 

Av Jonatan - 25 juli 2007 00:02

Välkomna gott folk! Till min nya blogg... kommer förmodligen suga lika mycket som den gamla..

Men här kommer jag iaf, om än inte dagligen åtminstone några gånger i veckan skriva.. så håll er uppdaterade :) LÄS BITCH!


Dagen idag har varit värdelös.. amajgad.. jag börjar se ett mönster :D vart är det kallade livet?
Det vet jag dock svaret på.. det är å väntar på mig uppe i Östersund :)

Lite mer ordning på vad jag ska göra nu :P

Basse har dragit sig ur och bestämt sig för att stanna hemma.. Så först hade jag ingen att göra resan upp med :p

Men sen kom Issa och räddade mitt liv.. Fick köpa Anna-Zaras festivalbuss-biljett.. Så ska alltså åka Festival-bussen med Issa :) Och sen så delar jag tält med dom.. För az kommer upp senare.. Och hem blir det tåg..

Nu gäller det bara att ordna med ölen.. men det bör fixa sig =) Hoppas jag..


Ikväll hade vi träningsmatch mot Kovland(som spelar divisionen ovanför)..
Då vi brukar ha svårt mot Kovland och dom som sagt spelar i serien ovanför så var väl alla inställd på en hård match..
Men vi spelade bra, och lyckades ta hem segern med siffrorna 5-1 :)
Skönt.


VI HÖRS!!


Hest Mot Folkgrupp? 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards