Alla inlägg under februari 2008

Av Jonatan - 29 februari 2008 06:51

Usch, det borde vara skottpengar på att kliva upp före 7..


Menmen, här sitter man nyduschad och leven måste ju packas upp idag!


Jobbar även idag alltså! awesome!


har en riktigt soft helg att se fram emot dessutom!


Jobb idag, (slutar dock redan 16.15), och sen poker ikväll, (även om det är oklart vart, och vilka det blir, men hör av er under dagen, om ni är sugna på lite lir)..


Imorgon blir det jobba vanliga 11-17.30, och sen 19.30 blir det Magnus Betner på tonhallen med brorsan!  Ruskigt taggad inför det! Hoppas han levererar ett topp-set!  Men det är jag inte särskilt orolig över, han verkar t.om ganska taggad, när man läser hans egen "blogg"..


näe, nu ska jag klä på mig, och sen gå ner för att eventuellt styra upp nån frukost, (eller sova på köksbordet?)..


Pies 

Av Jonatan - 25 februari 2008 09:35

wuuh, vad tidigt jag är vaken!


vuxenpoäng på det!


Men ska faktiskt jobba idag! 

Det är t.om så att jag ska jobba hela den här veckan, förutom onsdag då  jag är ledig, men annars är det full rulle!


Riktigt kul att få jobba! :)


Hehe, läste en artikel på tidningen Aftonbladet igår, som fick mig att sätta mitt annars så goda och verkligen njutbara saliv i halsen..

Inte för att det var ett chockande avslöjande eller så, men den var bara så sjuk att jag knappt kunde hålla mig för skratt..


Man kunde där läsa att "Därför bar Maradona fusksnopp"..


Hinner egentligen inte skriva särskilt mycket mer om det här, men kände mig bara tvungen att länka till den här artiklen ^^


nu ska jag duscha, sen ta bussen till navet, för att där byta till bussen mot birsta!


Pies! 


Av Jonatan - 24 februari 2008 16:48

blev utgång igår!


Började med 20-års fest för Nina! Var trevligt där! 

Även om det var mer okändisar, än folk man kände till..


Blev sedan en sväng på krogen också, och även där hade vi trevligt!


Så idag har man väll mått som man förtjänar!


"Träffade" Nanne Grönvall på primero..  Alltså.. Nanne Grönvall..

Undrar om hela sverige är så, eller det bara är i sundsvall som skitkändisar ändå får sjukt mycket uppmärksamhet (eller FÖR mycket iallafall)..  Skulle ju inte förvåna mig iofs, om det bara är sundsvall.. Sundsvall, där en av dom större krogarna med jämna mellanrum, skryter med att kunna ha kändis-dj:en, Bengt Dahlqvist på besök.. VEM bryr sig om Bengt Dahlqvist nu!? (och för er som inte har en aning om vem han är, så spelade han "Daniel" i såpan "Skilda Världar" för typ 100 år sen)..

Okej, om han bara hade varit dj och kommit, men när det är "KÄNDIS-DJ!!! BENGT DAHLQVIST!!".. då blir det ju bara fånigt..


För övrigt kan jag bekräfta för alla som likt mig undrat om Nanne Grönvalls huvud verkligen är så litet som det ser ut som, att Ja, det är det..

Hon har faktiskt ett otroligt litet huvud och ansikte..

Hade hon inte haft sitt ganska stora hår hade hon förmodligen sett ännu dummare ut.. 


hm.. snacka om dubbelmoral i bloggen nu iofs..

Skriver om att jag inte gillar att en massa värdelösa "kändisar" får uppmärksamhet, och genom det, ger jag dom ett helt blogginlägg..


Aja, fuck it.. måste ju nämna dom för att få det sagt.. 


pies 

Av Jonatan - 21 februari 2008 15:04

Jao, känner mig tvungen att skriva något idag då..


Fast jag har ju inget att skriva?..


Känns som att sjukdomen börjar lämna kroppen iallafall..


Tog det osäkra före det säkra igår, och tränade trots att jag inte kände mig helt kry.. är lite 50-50 läge, antingen blir man frisk av en bra uttömning på träning, eller så blir man dubbelt så sjuk.. speciellt nu när det är kallt ute och man tränar just ute..  Men verkar som att det gick bra iaf!


Ikväll väntar fys-träning på essviksskola..

Kanske låter dumt att komma från mig, men det här har jag längtat efter!

Hoppas bara att man kan hålla sig frisk nu under dom här veckorna..

Det är liksom dom här veckorna som sätter hur säsongen kommer bli, typ..

Skulle vara riktigt skönt att få vara frisk och kunna ge allt på alla fys-träningar osv nu.. Så att man åtminstone inte behöver bry sig om orken sen när det blir lite mer "riktiga" fotbollsträningar..  Eller hur man nu ska kalla det ^^


Jao, får räcka!


Pies 

Av Jonatan - 19 februari 2008 19:22

Hejhej!


Känns som att man måste bli liiite aktivare med bloggen..

Om inte annat, så att Ella har något att läsa xD


Helgen flöt förbi väldigt lugnt och skönt, inte en droppe alkohol så långt ögat kunde nå.. Skönt att bara chilla en hel helg ibland!


I fredags vare "spel och filmkväll" hos Carro Zetterberg.. Vilket iofs bara blev spelkväll, då filmerna uteblev..  Var riktigt skojj, och det hela kryddades av att jag och Viktor lekte i det mesta vi ställde upp i..

Iochförsig mötte vi ju lag Charlotta och Carro, så det var väll ingen större skräll kanske..


Lördagen bestod av jobb mellan 11-17.30, och fortsatte sen med ännu en "spel och filmkväll", denna gång dock hos Basse..

Väldigt trevligt även denna gången!


Har satt igång och spånat på lite ämnen att skriva om nu iaf, och lite smått börjat skriva också..

Får se hur det går.. Blir det bara kattbajs så skiter jag nog i det..


Jaja, ska försöka börja uppdatera lite mer kontinuerligt fortsättningsvis!


Pies 

Av Jonatan - 14 februari 2008 13:48

Hej allihopa! (typ er 5 pers som jag vet vilka det är som läser :))


Ni ska bara veta vad många gånger jag varit på vippen att skriva nu, men sen ångrat mig i sista stund..


Har ändå hänt endel kul, med tereze och julias 20årsfest, och lagfesten osv.. Men jag nöjjer mig med att inte lägga så mycket skrivkraft vid sånt "gammalt", och låter mig helt enkelt hejdas vid att bara skriva att, allt har varit hur bra som helst den senaste tiden.


Så, vad ska vi skriva om idag då? Det vet jag inte faktiskt..


Jag och Olle var för någon vecka sen in till medie-programmet i sundsvall och hämtade ett exemplar av våran film "Det Eviga Sökandet", som är vårat projektarbete.

Det syns att filmen är en amatörrulle, men jag tycker ändå man kan se i filmen att vi lärt oss ganska mycket under dom 3 åren vi spenderat i gymnasiet..

Hör av er, om ni vill se filmen eller kanske t.om köpa den ;) (om ni är någon som på något sätt, varit med och spelat in eller hjälpt till med filmen, så är det bara säga till, så ska ni självklart få ett alldeles eget exemplar)


Filmen fanns även på youtube någon dag, men vi var tvungna att ta bort denna då en av huvudrolls-innehavarna Viktor Schön brann av när han fick veta det..


Om filmen då: Vi gjorde den som det första avsnittet i en mini-komediserie(resterande avsnitt är alltså inget som finns), och den handlar om två personer som av samhället skulle anses vara "onormala".. Vi har "Greven", som spelas av Viktor Schön, och "Ensamme Mannen", som spelas av Joakim Prim.. Mer får ni nog inte veta, förutom att övriga skådespelare i filmen är: Jag(Jonatan Brynielsson^^), Olle Rönnberg, Niklas Åhlund, Jennie Bäckman, Lars Rydstedt och Niklas Schön.


Jaja, det där blev en ganska dålig blogg.. ^^ då jag kom på när jag skrivit nästan allt, att förmodligen ingen är särskilt intresserad av våran film.. men får ta igen det i någon annan blogg, och skriva något jätteintressant där ist.. (öööh)


nu ska jag göra en omelett till frukost.. 


pies

Av Jonatan - 5 februari 2008 20:17

Tänkte precis skriva något.. hade ganska mycket att skriva om dessutom..


Men tappade helt all lust för det..


Så ni får vänta någon timme på det!



Men bjuder er på lite klipp med Matt Stones karaktär från filmen "Orgazmo"..


(Matt Stone och Trey Parker är skaparna till South Park, och jag rekommenderar alla, att se deras spelfilmer)



Grymt sjuk film, om en mormon, som pga pengarna blir en av dom större porr-stjärnorna i USA, helt underbart!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards