Alla inlägg under oktober 2007

Av Jonatan - 31 oktober 2007 14:25

Blir väldigt lite skrivet just nu..

Men misströsta inte, är bara inne i en svacka..


Var ute som byavakt igen natten mot tisdag..  Lika lugnt som sist..

Helt sämst..  JAG VILL HA KRIMINALITET!!!


Har äntligen köpt månadskort på Pärlan..

Så jag och Andre ska köra lite mer seriöst nu, fram tills försäsongen sätter igång på allvar..


Fått några jobbdagar också..  vilket är skönt! 

Ska förmodligen stänga själv, för första gången nästa vecka.. läskigt..

Men det lär nog gå bra!


idag, ska jag bara iväg och träna senare, och efter det åka in till stan och möta upp bullis, och förmodligen ta en sväng på krogen för nån bira bara..

Träffa lite folk..


Jao.. Det får räcka för nu..

Men som sagt.. bloggen är inte på något sätt nere, jag har bara något man skulle kunna kalla "skrivkramp" just nu..  

Av Jonatan - 29 oktober 2007 16:23

Jobbat hela helgen..

Fre-sön.. King det :)


Blev även utgång i lördags..

Började med poker hemma hos Johnnie i svartvik..

Sen körde Jeppe, som faktiskt var nykter in mig, simon, andre och henri till stan..

Gick på olearys och gjorde av med onödigt mkt pengar..

Men fick en fin fylla iaf!


Träffade Henke och hängde med honom i stort sett hela kvällen!

Kul att träffa den karln! :)


Var rätt bakis när jag vaknade på söndagen, men det var bara hasa sig upp och åka till jobbet..

Gick ganska bra att jobba ändå..


Jag har laddat he... Ehm.. köpt Serj Tankians solo-album..

Och för dom som inte vet vem Serj Tankian är så är det System Of A Downs sångare..  Skivan är kanon!

Gillar ni system of a down, kommer ni nog gilla hans solomusik också..


Så det får bli Dagens Skivtips!

Serj Tankian - Elect The Dead.

Betyg:  4 Lars Kroner i brygga


Jaja..

Får se om jag hinner skriva ngt mer sen!

Fullspäckat schema ikväll/inatt...


Hörs något iaf! 


Av Jonatan - 25 oktober 2007 17:34

Blir ganska lite skrivet nu dom här dagarna..

Men bloggagratis suger för tillfället penis.. och är väldigt segt!

Vilket har resulterat i att jag inte har orkat skriva alls..


Igår natt var jag och min bror ute och körde bil hela natten..

Detta för att kika så att inga inbrott gjordes eller något liknande..

Denna aktivitet annordnas av "Byavakten" som vårat kära fotbollslag har bestämt sig för att hjälpa för en liten nätt summa pengar..


Var otroligt segt att sitta i en bil, i bitkylan och bara titta..

Speciellt när det inte händer något..


Det kunde väll iallafall ha kommit några stora bastanta ryska apor, med stora automatgevär för att göra en tjuvtankning på preem i myre..

Det hade gjort min kväll..


Nu ska jag ut å springa!

Hörs eventuellt något sen ikväll..

(om sidan fortfarande är uppe då...)
 

Av Jonatan - 24 oktober 2007 14:55

Hej..


Igår hade jag något jag ville skriva.. Men då låg sidan nere, och nu har jag glömt vad det var..


Så nu har jag inget att skriva...


Nu ska jag gå till kvissle med den högst okäre och ytterst briljante raggarkungen, Alex..


Vi hörs väll eventuellt sen..



Av Jonatan - 22 oktober 2007 17:20

Hej era bögar!


Igår var det en skitdag..


Var på Gifflarna - Degerfors..

"Vi" förlorade med 0-1.. Pinsamt var ordet..

Nu kommer det ju inte bli någon allsvenska nästa år..

Chansen finns ju, men jag tror det blir svårt nu..


Men OM det blir så att vi missar så är det så OTROLIGT dåligt att vi låtit en sån chans att avgöra detta rinna oss ur händerna..

Blir det inte iår, så blir det ju inte nästa år heller..

böglag!


Kikade på Parlamentet igår..

OJ OJ! Vilken uppställning dom ställde upp med!

Johan Glans och Magnus Betner i rött parti, och Henrik Schyffert och Björn Gustavsson i blått parti..

Var längesedan jag såg ett så bra avsnitt av Parlamentet!

Låt dessa personer sitta i varje program om dom känner att dom vill det!


Björn Gustavsson är ett geni! Mer av honom tack!

Underbart att se att dom räddar ett förr roligt program, som på senare tid blivit väldigt uttjatat..

Ta bort Helge Skoogh, Johan Wahlström, Annika Lantz, Pia Johansson osv, och låt dessa "nya" komiker ta över..

Visst.. Man kan inte kalla varken Glans, Betner och speciellt inte Schyffert för "nya komiker", men dom har inte riktigt varit med i sånna program lika länge som bl.a ovan nämnda.. Och jag tycker dom kommer med en helt annan humor som tilltalar mig 100 gånger mer än den tidigare!


nu ska jag fortsätta bära upp lådor till mitt rum!

Sen kommer det besök!

Och efter det blir det innebandy!


Fullspäckat schema ikväll..

Fedt nice!


Hörs! 

Av Jonatan - 22 oktober 2007 17:09

jaja.. blir jag utmanad så gör jag väll en böglista då..


3 saker:

*Tre jobb jag haft i mitt liv:

Butikssäljare på Teknikmagasinet (det jag har nu)

"Trädgårdsarbetare" på Akzo Nobel

"Vaktmästare" på Essviks Vallen 

*Tre platser där jag har bott:

Mitt nuvarande rum

Rummet bredvid mitt nuvarande rum

Det lilla rummet innanför mamma och pappas rum

*Tre serier jag gillar att se på TV:

World Poker Tour

Extra Extra (har dock inte trean, så jag ser det på internet men who cares)

Boston Tea Party 

*Tre av mina favoriträtter:

Tacos

My own sjukt grymma couscous/kyckling-sallad

nå grillat å nå gott till ^^ 

*Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

I Ebba Hultqvists säng.. 

Nått varmt party-land

På Norra Brunns(alternativt "Raws") scen


Jag blev utmanad av Flybban ------> http://carolineflyborg.bloggagratis.se


Jag utmanar:

Heinrich Himmler

Nalle Knutsson

Disco-Kjelle 

Av Jonatan - 20 oktober 2007 17:19

Sådär ja..

Då var man hemma igen..

Kom ju egentligen hem igår, men var bara hemma en snabbis..

Resan då.. hur ska man summera den..
Det jag hade sett fram mest emot, vilket var pokern och em-kvalet, gick ju åt pipsvängen..
Men sammanfattningsvis hade jag ju ändå verkligen huuur kul som helst..
Inte så konstigt med tanke på vilket kanongäng man åkte med :)

Tack för dagarna i stockholm grabbar!

Måste dock bara få avreagera mig angående platsen "Stureplan" och krogen "Sturecompagniet".. Förmodligen sveriges mest ytliga ställe.. Visst, jag hade trevligt under den stunden jag fick vara kvar på Compagniet, men det berodde ju inte på människorna som redan var där, utan på dom jag kom med..

För all den här ytligheten som genomsyrar hela stureplan och krogarna som finns där, får mig verkligen att må dåligt..
Folk som verkligen bara är ett snyggt skal, utan ett endaste fucking skit innuti..

Kan nästan säga att jag förstår personen som gick in på nån av dom där krogarna (var det t.om sturecompagniet månne?) och sköt ner en massa brats..
Nu vet jag iofs inte vad han hade för motiv, OM han hade det.. Men det skulle inte förvåna mig om han bara inte kunde stå ut med sig själv, när han visste att det fanns sånna platser, utan att agera!


Igår fyllde en tjejkompis till mig 18 år!
Grattis :) Blev lite förfest i haga, som kanske inte var så roligt som det skulle kunnat vara pga olika anledningar, men var väll ganska roligt iaf..
Förlorade dock mot Helena på singstar.. skitlåt i finalen..
Men hon vågade dock inte möta mig en gång till ;D RESPEKT!!
Sen drog vi ner till krogen.. Var ganska roligt där!

Avslutar med några "veckans"..


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Veckans låt: Håkan Hellström - Mitt Gullbergs Kaj Paradis

Veckans dryck: Öl i nå enorma mängder

Veckans fis: Henri på "JC" xD

Veckans kommentar: "MEN VILKA JÄVLA PATTAR!!"

Veckans överpris: 1600 spänn per natt/dubbelrum på hotell Oden.. standarden på hotellet var ej i den prisklassen..


och slutligen då, en liten hedersutnämning..

VECKANS BABE : Lina Nylund!! 18åringen! Grattis!

Jag och veckans babe Lina Nylund, på midsommar hemma hos mig!

Av Jonatan - 17 oktober 2007 12:58

Nu åker vi!!


Wish me good luck! :)


Hörs på lördag!


Peace! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards