Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Jonatan - 6 augusti 2007 23:22

nu är man halvtrött..


Varit ute i Ljunga(n?)verk och kikat på Ljunga - Essvik.. spännande match..

slutade tillslut 2-3, efter en onödigt spännande slutspurt av matchen..


Såhär som avslut på min korta blogg ikväll vill jag bara tipsa om en blogg/nätdagbok som jag tycker är intressant.. Ja forumet också för den delen..

www.magnusbetner.com 

En av mina favoritkomiker som helt klart är en man att se upp till även om jag inte kan säga att jag till 100% ställer mig bakom precis allt han säger så är Magnus ovanligt smart, och har enormt bra och genomtänkta åsikter om det mesta.. Plus att han verkligen lever upp till vad han säger.   

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagens låt:   Cornelis Wreeswijk - Nudistpolka

Kalaslåt! Lagomt svängig och gosig 


Dagens citat:   Nisse

"Andre, Man måste misslyckas för att kunna bli bättre"

Klockrent och klokt av allas våran materialare Nisse


Dagens artikel: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1135025,00.html

hahaha!! Hur är det möjligt att leva med en penna i hjärnan i 55 år? 

Halvhöga odds på att pennan ska missa att skada något viktigt..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 


Aja.. får räcka så! 

Hörs! 


Av Jonatan - 6 augusti 2007 12:44

Nu sitter jag hos Bultrackarn.. Tillbakakommen efter arbetsintervjun på Teknikmagasinet..


Gick väl hyfsat iaf tror jag..

Hoppas starkt att jag får det iaf ^^


GaleiGalei va varmt det är ute idag... =) Busbacken var mindre roligt i värmen..


Bulten har dragit iväg och tränat så jag sitter här och väntar på att karln ska bli klar, så ska jag gå ner på stan och möta honom, och köpa nå käkaktigt ^^

Sen hoppas jag på att det kanske kan bli lite snaggning.. lite kortare, lite bättre.. aweei.. böghår..


Aja.. hörs sen ikv!


Peace

Av Jonatan - 6 augusti 2007 09:32

Idag ska jag på jobbintervju på Teknikmagasinet!


Alldeles strax faktiskt.. ska bara duscha, klä på mig och kolla om Åka har varit förbi med referenserna än. =)


Sen måste jag ju gräva fram betygen.. eller om jag bara skriver ut dom jag har på datorn :)


Aja.. märkte nu att jag inte hinner sitta här nå mer iaf :P


Önska mig lycka till!


Peace! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards