Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Jonatan - 17 augusti 2007 02:28

Sitter hos Bullis..

Spelat lite poker med honom och basse.. det spelet kan fara dit pepparn växer.. (är väl typ mexico eller nått?)


Tanken var att vi skulle ha en mysig tv-spelskväll..

Men när vi plockat fram dom spelen vi skulle ha (buzz mega quiz och tekken 4) och försäkrat oss om att buzz-kontrollerna fanns inne.. så var vi på gång och skulle pejja.. men då har inte dom invaliderna nå fler ps2 konsoler.. usch.. och dessutom så hade karln i kassan mage att skojja med oss om det.. skulle ha stampat fast honom i den luddiga mattan vi befann oss på..


Frågade då om dom kunde ha på andra videoteket som ligger nere vid JC.. Och "jaa, det kanske dom hade.. men dom stänger nog 22.00 dom också"..klockan var vid det tillfället 21.55 så det blev att löpa dit.. så en och annan vurpa i gruset senare var vi inne på videomix.. då skulle dom banditerna ha 1000 kr i depositions-avgift.. snacka om hycklarnas parad..


Så det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss.. bögkväll


Basse vill att jag ska nämna något om hur pokerpartiet gick där basse(som för övrigt suger på poker) på något sett förlorade mot Bullis(som är ännu sämre).. men det rör mig inte vid ryggen så det skiter jag i.. (även om jag nyss nämnt det..)


aja.. sug av me, så hörs vi!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards