Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Jonatan - 21 augusti 2007 15:27

Hehe.. Blev inget inlägg senare igår.. kom hem så sent från Olle The Karl-Johan Svamp.. =)


Spelade PES på xbox 360, med Olle, Lasse med foten och Primpan.. jag vann :)


Trevligt att umgås med dom gamla stofilerna igen.. kändes som det var ett tag sen sist.. (eller kanske inte.. eller jo.. eller kanske inte.. vet inte..)


Somnade som sagt ganska sent igår.. men kom ändå upp i hyfsad tid idag.. eller.. kanske inte.. eller jo.. 12 är ganska bra tycker jag!


Har idag bara börjat måla en hylla jag ska ha på mitt rum!

Sen ska jag till banken och ta ut pengarna jag fick tillbaka på skatten.. Om jag hittar bankgiro papperet jag fick.. vet inte vart det är.. förbaskat också.. Men det är nog nere.. har inte letat så noga än..

Sen ikväll blir det poker för dom pengarna! Awsome!


Är dessutom träning ikväll.. ska bli roligt.. hoppas det inte går åt helvete!


OJ! Jag har visst glömt ringa bibbi..


Ska skriva något mer sen... Om dom sakerna jag har tänkt på som jag skrev om igår.. =)


Hörs! Peace! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards