Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Jonatan - 2 augusti 2007 23:17

Just ja!


Hittade lite bilder från Yran på andres käre tältgrannes hemsida(www.festivalphoto.net).. tänkte lägga upp några.. 

Av Jonatan - 2 augusti 2007 23:03

Pust.. Nu har jag varit i stugan sen i måndags.. är väl iochförsig skönt med vila osv, men oj va långtråkigt det blir..


Men har hänt lite därute iaf :) Ringde en snobbe från Teknikmagasinet härom dagen och ville att jag skulle komma på arbetsintervju på måndag! YES!!!

Hoppas jag får det.. Är bara ett extrajobb, men som den killen sa: "Du får åtminstone en fot in i företaget".. :)

Så nu ska jag bara ladda inför måndag och gå dit och "visa att jag är en skön kille" som han lite diffust uttryckte sig.. hoppas det inte ingår något sexuellt.. Var nämligen en man jag skulle träffa...


Försöker han få mig att stoppa in tennsoldater i nån kroppsöppning så rycker jag en massa ögonfransar av honom och springer..

Men förhudligen så är det bara en vanlig intervju..


Imorn åker jag tillbaka.. Vi ska ha 50årsfest för mama där ute på Lördag.. Sen kommer jag hem Söndag..


Sakna mig är ni snälla..


Just ja.. kom på en sak.. är ju som det verkar endel som läser bloggrackarn.. fel av någon att kommentera.. jag blir förtibannad på att ingen gör det.. usch..


Piss 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards