Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Jonatan - 8 augusti 2007 17:25

Hej kära dagbok!


Idag har jag varit på dyket med Alex och Martin.. hyfsat skitställe..

Skitvatten, skitstrand, skitväder, ja inte ens ett par hyfsade tuttar att titta på..

Men det blev iaf lite bollkickande.


Ikväll blire lite supning.. awsome =)

Tanken är väl att vi åtminstone ska sitta hos Henri och supa till, så får vi se om det bär av vidare någonstans sen..  

Mera om detta imorgon. 




Dagens låt: Christina Aguilera - Candyman

Tar minnet tillbaka till då jag filmade sju vårshower på en vecka.. det var tider det.

Ska väll tilläggas att dom gjorde låten ännu bättre än originalet dock.



Peace


(har fått tag på några fler yran bilder.. tänkte lägga upp några trötta bilder från sista dagen i väntan på hemresa och under hemresan) 

Av Jonatan - 8 augusti 2007 00:41

Oj va mycket klockan är..


Idag har varit en soft dag..


Började med att jag, Simon, Henri och Andre åkte till Berga för att softa i solen och eventuellt bada lite..

Och det blev faktiskt både softning och badning.. 


Väl där träffade vi först, Carro och Tessan, för att sen se Alex, Martin och David komma släpandes.. Senare kom även Patte, Makka, Björn och Yrla dit..

Helsoft dag! Actually första doppet för året för min del.. va sjukt.

Körde en Volleyboll match med Andre och Makka också, mot Alex, Martin och David..

Dom vann på Andre och Makkas misstag.. men det är väl sånt jag får lära mig att leva med..


Sen bar det av hemåt.. och här har jag klippt gräset..

Jag hatar gräs.. Får jag chansen ska jag gröpa ur han som uppfann gräs, med en träslev.. (han uppfann alltså inte gräset med hjälp av en träslev, utan jag ska gröpa ur honom med en..kan misstolkas, om det nu skulle finnas någon idiot som jag där ute)


Har lyssnat på en massa "Hassan" ikväll.. Dom är faktiskt halvrolig..  


Jag måste städa mitt rum lite.. ser ut som skit.. vilket inte är så fint..


Hoppas på mer solning/badning imorn, och senare förhoppningsvis lite supning och utgång..


Hörs! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards