Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Jonatan - 31 juli 2008 02:10

Haha, nu när jag är inne på gamla goding-klipp så går det ju förstås inte att förbise denna guldklimp.


Huruvida den här personen är seriös låter vi vara osagt, men i det här fallet känns väl oseriösiteten oändligt mycket högre.

En av dom små detaljerna som är klockrena är att han kallar sig/kallas "Lukas Bror".



Lukas Bror - Fredrik Och Jag. Underbart. Känsliga tittare/lyssnare varnas för mindre hälsosam men dock så grymt rolig text och video.

Av Jonatan - 31 juli 2008 02:01

Köpte en ny mp3-spelare idag.

Och sitter just nu och kikar igenom min broders musik-mapp(eftersom jag inte kommer åt min egen musik). Och hittar där några riktigt gamla godingar från bl.a högstadie-tiden.


Och kom då att tänka på den här videon som väl även en måste ses som en gammal goding? :D

Det sorgliga med denna video är väl att det finns en massa tecken som visar på att karln är helt seriös. Bl.a det faktum att han använder kamera med stativ och enbart stillastående bild, vilket väl troligast betyder att ingen finns bakom kameran. Tittar man sedan på inredningen i rummet, så talar väl även detta för att killen är lite speciell. Mimmi-täcke, nalle-björnar, hund-affisch osv osv (kalla mig gärna fördomsfull, för det är jag).  Sorgligt men gör tyvärr klippet så mycket roligare. 



Gellieman - Aicha,  behöver inte skriva något mer. En klassiker.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards