Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Jonatan - 9 juli 2008 15:09

hahahaha, måste nog vara jobbig nog att lägga ut mer hassan :D


Dom är så grymt bra! 



Fredrik Lindström ringer nummerupplysningen och vill ha ett nummer till nått ställe dit man kan ringa om man vill ha tag i ett nummer. Fantastiskt roligt. 

Av Jonatan - 9 juli 2008 13:37

Min pappa berättade igår något förskräckligt roligt för mig.

Det var angående en artikel han hade läst i ST.

Tydligen har någon pizzeria i Sundsvall börjat ta emot beställningar via sin hemsida.

Bara genom att skapa en användare på sidan kan du alltså göra en beställning, och behöver således aldrig vara i kontakt med själva pizzerian.

Och det var vad någon/några personer hade gjort, och beställt pizza till olika adresser.

Vad pizzerian inte visste förän dom kom fram till adresserna var att pizzorna var beställda till andra pizzerior, dock inte av pizzeriorna.

Och åtminstone jag tycker det här är fruktansvärt roligt gjort. Och jag blir nästan lite besviken att man själv inte kom på idén. Nu blev ju förstås personerna polisanmälda.. Men det skulle nästan vara totally worth it. Artikeln.


Det är litegrann i stil med när dom gamla hjältarna från Hassan, ringde upp 2 pizzerior och kopplade ihop samtalen. Lätt förvirrade försöker dom två pizza-bagarna få en beställning av varann, medans Kristian Luuk sitter och då och då i bakgrunden säger olika pizza-sorter. Helt genialiskt.


Vill även passa på att välkommna min käre vän och magmun Olle Rönnberg in i bloggvärlden! In och läs hans blogg här (och han finns numer även i länklistan till höger på sidan). Tror faktiskt hans blogg kan bli riktigt bra, bara han håller i och fortsätter skriva. Kan han månne komma upp i den kvalité jag har under mina storhetstider?


Avslutar med att lägga ut ovan nämnda busringning av Hassan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards