Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Jonatan - 27 juli 2008 19:45

Verkar som att merparten av sundsvalls befolkning är hyfsat vettiga och gör annat än hänger i birsta en helg som denna.


Har varit lite folk för att vara helg.. Och ruskigt lite folk för att vara löningshelg.  Men lönings-rushen lär väl komma.


Blir bra med jobb kommande två veckor. Kul!


Men förhoppningsvis kan man väl klämma in något tennis-pass och nån fotbollsträning också.  En av dom dåliga sakerna med jobbet jag har nu.

Att dom dagarna jag jobbar slutar jag så sent att jag inte hinner vara med och träna. Det suger balle.


Fotbollen är en sjukt stor del i mitt liv faktiskt.

Både som intresse och aktivitet.

Många av mina bästa vänner har jag i och genom fotbollslaget, och all gemenskap det skapar är helt otrolig.

Att det dessutom är världens bästa sport vi utövar gör ju inte saken sämre.


Näe, nu är jag trött och ska softa med lite fm.

Simon kommer hem ikväll, så blir sista spel-tiden här. Pitt.


Pies 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards