Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Jonatan - 20 juli 2008 21:06

Ganska tråkigt att man håller på ett lag som väldigt sällan vinner trots att dom är bättre än sina motståndare för dagen.

Men som supporter till GIF Sundsvall har man blivit allt för van.

1-1 idag mot ett förvånansvärt dåligt GAIS.

Måste säga att det var en väldig tur att vi lyckades få in det där 1-1 målet på övertiden, annars hade orättvisan slagit nytt rekord idag.

Förtjänade 3 poäng dock, som sagt. Främst för en stark andra halvlek.

Plus i Giffarna främst till: Linus Hallenius, Hannes Sigurdsson och Tobias Eriksson. Som i andra pressade på bra, utan turen att få in bollen i nätmaskorna.

Även spelare som Erkan Saglik var idag bra.


Nu ska jag se Batman Begins, som jag märkte nu att jag nästan missat en timme av.


Pies

Av Jonatan - 20 juli 2008 00:19

Jao, OM det skulle bli så att det tar lite tid mellan mina inlägg nu så är det alltså för att min dator valt att lägga av.

Tråkigt och högst olyckligt. Så mycket på den datorn jag inte vill bli av med.

Men förhoppningsvis går det mesta att rädda anyway.


Jobbarhelg igen som jag nämnt tidigare.

Skönt faktiskt. Och kul att jobba med Robban igen, var någon vecka sedan.

Har iallafall således blivit en helt lugn helg.

Men nu i veckan har jag en mini-semester på 4 dagar. Haha.

Måndag-Torsdag. Får försöka hitta på en massa då.

Några tennis-matcher ska vi nog kunna klämma in iallafall.

Sen får vi väl se vad det blir mer.


Pratade med Bullis om en högst intressant sak igår.

Men får se hur det blir med det hela.

Måste se satt jag har råd, och göra en och annan överläggning.

Men vi får se. Låter onekligen spännande.


Pies

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards