Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Jonatan - 12 juli 2008 19:19

Slapp åka med Simon och köpa klipparen förut. Skönt.

Åkte till kvissle och handlade föda på bolaget och mat på ica iaf.


Så nu finns det mat hemma iaf. Och jag har öl på kylning inför kvällen.

Blir till att fira tvillingarna blixts 20-årsdag.

Jag har inget att ge dom. Men funderar på att kidnappa en alkis och ge dom.


Nu är jag mest irriterad. Varken Simon eller Olle går att få tag på.

Mongolid-killar.


Det skönaste just nu vore faktiskt att sova.

Men är man rock-stjärna så är man.


Nu ska jag fortsätta försöka få tag på bögarna iaf.


Hörs! 

Av Jonatan - 12 juli 2008 12:44

Blev utgång igår.


Och vilken sjuk kväll!


Sjukaste gänget som bestod av jag, ludde, andre och anton.

Var längesen man garvade så mycket faktiskt.

Blir svårt att toppa det ikväll.

Ikväll ja.. blir ju utgång då också! Woho!

Måste ju ta vara på den lediga helgen jag har!


Ska snart åka med brorsan till Bauhaus och köpa gräsklippare också!

Hyfsat grymt att få en ny sån då. Slipper man slita av gräset med handkraft, som man fått ett tag nu. Den gräsklipparen vi har nu är pink.

Shit.. Jag bloggar om gräsklippare.


Aja, Nu ska jag ta på mig nå byxor.

Pies

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards