Alla inlägg den 5 september 2007

Av Jonatan - 5 september 2007 23:50

Nu blire nog alldeles strax sova..

Så att man är pigg imorgon.. eller ja.. hyfsat iallafall =)

Hoppas på mer kunder imorgon bara.. =)

Kom in och köp något av mig vettja!


Teknikmagasinet i BirstaCity, mittemot Dressman.. KANON!! 


Haha.. Såg att jag visst leder omröstningen om sveriges roligaste person.. AWSOME!! ^^


Såg nyss en film som jag tycker var kanonbra!

"Goal" heter den, och handlar om Santiago Munez, som är en mexikansk kille som bor i Los Angeles.. Han jobbar dubbelt för att få in pengar, som han sparar, och det bästa han vet är att spela fotboll på lediga stunder.

Under en match med amatörlaget han spelar med, får en föredetta talang-scout upp ögonen för Santiago, och fixar så att Santiago får provspela med Newcastle i England..


Jag tycker som sagt att filmen var skitbra.. Även om man hela tiden vet hur det kommer sluta osv, så gör inte det någonting.. För filmen hade en så bra genomgående känsla ändå..

Ett måste för folk som gillar fotboll!


Betyg:  4 upptryckta tennsoldater.. (lite väl tight men nästan så att jag hade kunnat trycka upp 5 st) 


Aja.. Måste sova nu!

Hörs imorn! 

Av Jonatan - 5 september 2007 19:31

Tråkig dag på jobbet.. var lite kunder.. Så blev mycket hålla på i skyltfönstret och så =)


Grymt skönt att ha ett jobb hur som helst!

Tänk om man gått runt HELT arbetslös nu.. Hade sugit balle..

Och även om det bara är ett extrajobb så har jag hellre det här, än att jag skulle bli tvungen att ta ngt skitjobb, med sämre lön än en importerad bärblockar-balt..


Blir jobba imorgon också..

Missar träningen dock.. FUCK!

Enda nackdelen med att jobba.. ofta slutar man så sent(och dessutom ute i birsta), så att man inte hinner hem till träningar.. Men då är det ju samtidigt ett plus med att det är extrajobb och att jag inte alltid jobbar xD


"Känner igen det där klippet Jonte, Det är typ som när man drar en glidtackling på dig på träningarna ;)

av Salle den 5 september 2007 kl 02:24"

Salle... Du har väll aldrig dragit en glidtackling på träning? ;D bwahahah!

Vilken retur! ;)


Hörs nå!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards