Alla inlägg den 20 september 2007

Av Jonatan - 20 september 2007 21:46

Vad tråkigt allt är nu när man inte jobbar eller nånting..

Det enda vettiga jag gjort idag är övningskört..


Jag har en stapel med pokermarker här vid datorn som jag sitter och leker med när jag sitter vid datorn.. Låter nördigt.. Och det är det väll också..

Men det är skönt att ha något att hålla på med liksom..

För en stund sedan tappade jag några stycken.. och på något sjukt sätt letade sig en ner i en gömma som finns i min datorstol.. GÅR inte att få ut den..

Vad är oddsen liksom..

Så nu ligger det en röd pokermark inuti min datorstol.. skit också..


Är klart nu iaf!

Den 17:e Oktober åker jag, brorsan, Andre och Henri (eventuellt Danne också) ner till stockholm..

På kvällen den 17:e blir det att kika på Sverige - NordIrland på råsunda! Awsome!

Har bokat hotell och beställt biljetter till matchen nu :)

Sen torsdag den 18:e, så ska ju jag och andre spela pokerturneringen där..

Kommer bli en kalasvecka! Hoppas jag! :)

Kanongäng som åker iaf!


Aja.. Ikväll blire nog nån film lr så!

Vi hörs!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards