Alla inlägg den 2 september 2007

Av Jonatan - 2 september 2007 19:50

Gick sådär att jobba idag..

Var trött och okoncentrerad ^^

Menmen.. Nu blir det två lediga dagar tills jobb igen på Onsdag..


Var så trött så att jag somnade när jag kom hem ^^

Brorsan hade tydligen varit upp och väckt mig 2 gånger och sagt att det var mat, som jag när han kom upp en tredje gång inte kom ihåg.. bra det ^^


Ikväll blire lite privat pokerturnering på svenskaspel.. Inte så många med dock.. Men hoppas på att kunna dra in nå kronor där =) Vore kalaaas!


aja.. nu har jag inte mer att skriva!


Peace! 

Av Jonatan - 2 september 2007 10:45

Usch, vad trött jag är idag.. 

Blev sent igår.. Kom hem sent, och slog på en film och låg och kikade på innan jag somnade.. Ingen speciellt bra film heller..

"Are You Scared" hette den.. Förutsägbar..


30-årsfesten var ganska trevlig..  Men liveband(som för övrigt var kanon)  och grejjer.


Nyss så ringde Strappa och frågade om jag ville följa med till Nedansjö och spela match i div5.. Fick lugnt och sansat svara att "näe, tyvärr.. jag måste jobba idag..".. KUUUL!! Hade väll iofs inte fått spela men ändå.. Känns tråkigt att måsta tacka nej när man äntligen får chansen att vara med i truppen.. :/


Aja.. Nu ska jag fixa någon slags lunchlåda, och sen åka till jobbet.. blir jobba 12-16 idag.. =) Så blir en lugn dag..


Kanske lite poker ikv? Privatturnering på SS.. =) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards