Alla inlägg den 17 september 2007

Av Jonatan - 17 september 2007 23:27

Nyss hemkommen från gifmatchen.. var längesen man var där och kikade nu..

Fruktansvärd bitkyla.. brrr!  Pälsade dock på mig med underställ och hela kittet.. Kände mig som en äldre man.. Men det kan ha varit ett sånt livsavgörande beslut som man tvingas fatta ibland.. Skönt att jag för en gångs skull valde rätt :)


Vinst med 4-0 blev det iaf :) Fina mål!



Spelade ju även match själv.. Mot hassel i div6..

Vinst även där fast med 3-1 :)  Kanon!

Cred till Jennie Bäckman och Sandra Tiderman som fick spela andra halvlek (pga brist på folk) och stog upp bra mot herrmotstånd!


"Gammal ost och Flickans lilla smakar gott, men luktar illa" 


Sitter och lyssnar på Ugglas nya låt "Pärlor Åt Svin"..

Den är faktiskt helt okej!  Inte alls som hans gamla klassiker såklart..

Men han håller lågan brinnande Uggla.. Och i en tid av grymt mkt skitmusik ("boten anna" och "det var en gång en liten fågel" för att nämna några av dom värsta) så står den sig faktiskt helt okej!



Aja.. nu ska jag göra något annat!

Hörs! 





Från Kvarteret Skatan.. Kalasserie! 

Av Jonatan - 17 september 2007 16:28

slö dag.. mest sovit


Div6match ikväll iaf.. :) Samling  typ nu..

Möter Hassel hemma..  har ju inte tränat något dock.. så känner mig väll inte i toppform direkt ^^ Men vi får se hur det går!


men skriver något mer sen :) 


Peace! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards