Alla inlägg den 6 september 2007

Av Jonatan - 6 september 2007 22:09

bah! Era svin..

Kom in och handla av mig sa jag till er.. Men kom ni? näe..

Usch.. Trodde att ni som läser min blogg var mina vänner.. :/


Den starten på inlägget betyder att det var lika lugnt(läs tråkigt och segt) idag också..

Sjukt sugen på att sno en bil och köra olagligt till jobbet varje dag ^^..

Såååå drygt att åka buss från njurunda till birsta.. och tvärtom..


Slutade klockan 19.00 idag.. kom hem 20.30 GREAT!


Var två killar från Huvudkontoret hos oss idag..

Var en av dom anställda som anklagades för stöld(inte jag, kan jag tillägga)..

Killen som blev anklagad blev helt knäckt.. Vilket jag kan förstå.. Måste vara hur hemskt som helst.. För jag tror verkligen inte det är så att han stulit något..


Missade träningen ikväll också.. Balle..


Imorgon blir det jobb igen.. börjar klockan 9.. Och ska ta buss ut.. VIKTIGT!!

bögmunk.. fel av någon idiot där ute att köra mig då? xD


Aja.. Orkar inte skriva nå mer nu.. 

Hörs 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards