Direktlänk till inlägg 5 september 2007

Kan Innehålla Spår Av Nötter

Av Jonatan - 5 september 2007 23:50

Nu blire nog alldeles strax sova..

Så att man är pigg imorgon.. eller ja.. hyfsat iallafall =)

Hoppas på mer kunder imorgon bara.. =)

Kom in och köp något av mig vettja!


Teknikmagasinet i BirstaCity, mittemot Dressman.. KANON!! 


Haha.. Såg att jag visst leder omröstningen om sveriges roligaste person.. AWSOME!! ^^


Såg nyss en film som jag tycker var kanonbra!

"Goal" heter den, och handlar om Santiago Munez, som är en mexikansk kille som bor i Los Angeles.. Han jobbar dubbelt för att få in pengar, som han sparar, och det bästa han vet är att spela fotboll på lediga stunder.

Under en match med amatörlaget han spelar med, får en föredetta talang-scout upp ögonen för Santiago, och fixar så att Santiago får provspela med Newcastle i England..


Jag tycker som sagt att filmen var skitbra.. Även om man hela tiden vet hur det kommer sluta osv, så gör inte det någonting.. För filmen hade en så bra genomgående känsla ändå..

Ett måste för folk som gillar fotboll!


Betyg:  4 upptryckta tennsoldater.. (lite väl tight men nästan så att jag hade kunnat trycka upp 5 st) 


Aja.. Måste sova nu!

Hörs imorn! 

 
 
Sis

Sis

6 september 2007 14:52

(Med risk för att jag nu kommenterat två ggr...eftersom det krånglade den första..)

Du får extraknäcka på teknikmagasinet i ume så lovar jag att komma och underhålla dig! ^^
Själv har jag idag spenderat förmiddagen i skogen och plockat 2 liter blåbär. Mycket nice!
Kramhejs

http://baratankar.blogspot.com

 
Ingen bild

Salle

6 september 2007 20:43

Du har inte funderat på att se Goal 2 ;)

Btw, näe du kanske har rätt jonte .. jag har aldrig dragit en glidtackling, men dom flesta på träningarna befinner sig på läktaren .. BUUUJAKA! :) Jag menar jag fintade Lillman så hårt att han knappt hittar tillbaka till vallen ;) .. 2 i en slå det .. Its on the house hahah!!

 
Jonte

Jonte

6 september 2007 21:35

Salle: Visste faktiskt inte ens att det fanns en 2:a =) den fanns inte med på sidan jag laddade hem ifrån ;)

Sis: Fixa heltidsjobb på butiken i Umeå så kommer jag upp och jobbar :) Promise

http://botvind.bloggagratis.se

 
Ingen bild

André

6 september 2007 22:02

Du ska inte till Umeå och jobba, det vet både du och jag :) Det har du lovat mig ;) Och Salle jag hade också kunnat gjort det om jag fick gå över halvplan någon gång ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonatan - 17 oktober 2009 22:40

Så har jag satt mig i den sits jag inte vill sitta i.   Dum-i-huvves pojk.     Whine? ja kanske. ...

Av Jonatan - 15 oktober 2009 21:05

Näe, nu får det vara nog på bloggdöden!... tror jag..   Har funderat lite på det ett tag och det vore tamejtusan roligt att börja blogga igen!   Så tänkte åtminstone göra ett försök! Vi får väl se om det går bra eller som vanligt.   Men...

Av Jonatan - 8 juni 2009 15:06

Måste nästan be om ursäkt lite för kvalitén och mängden på inlägg hittills. Det duger inte.   Men har inte haft någon överdriven tillgång till dator och internet, och har dom gångerna jag haft, varit så trött att jag inte orkat lägga någon kraft vid ...

Av Jonatan - 7 juni 2009 04:48

Nu har vi kommit tillbaka till hotellet efter ännu en dag i Augusta/North Augusta.   Orkar faktiskt inte skriva så mycket ikväll för jag är helt sjukt trött.   Det är riktigt varmt här, vilket självklart är skönt, men man blir utmattad. Och påtal om ...

Av Jonatan - 6 juni 2009 07:33

Har precis kommit tillbaka till hotellet i Augusta nu efter en heldag med en massa möten med amerikaner lillebror varit i kontakt med under sitt år här.   För er som inte vet om det så är alltså huvudmålet med våran USA-resa att "hämta hem" min lille...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards