Direktlänk till inlägg 28 september 2007

Du har vunnit ett LOK!

Av Jonatan - 28 september 2007 00:23

Var nån dag sen jag skrev nu..

Har inte orkat helt enkelt.. men nu fick jag iaf fingrarna ur röven och tänkte skriva ner något, om än helt värdelöst..(fråga inte varför fingrarna befann sig i röven)


Har heller inte hänt så mycket sen jag skrev sist..

Var på stan med Alex igår.. Softade runt lite bara.. träffade Bullis och Basse..

Alex köpte brun-utan-sol, till sin morsa..

Var typ det som uträttades..


Sen hade vi träning på kvällen, och vissa hade även samtal med "ledar-staben" om den gångna säsongen, och säsongen som kommer..

Jag var en av dom som hade det samtalet då..

Kul att få prata lite om hur det sett ut under säsongen och hur det blir nästa säsong och så iaf..



Har blivit mycket poker dom senaste dagarna också..

Gått lite upp och ner..

Kvalade in mig till "Online-Poker Sm" på svenskaspel iaf.. :) 

Så ska spela den turneringen 4e November..

Ska bli hur kul som helst..


Fler och fler av dom jag känner som spelar på Svenskaspel börjar allvarligt tröttna på den klienten..

Är faktiskt för mkt sjuka grejjer som händer..

Men man har nästan blivit lite bekväm osv, för det är faktiskt en ganska skön klient, och det känns som man har bättre koll med kronor osv..

Men man kanske borde börja bojkotta..


Aja.. Nu blev det mycket skit! :D


Match och lagfest på lördag iaf! :D awsome!


Åsså jobba på söndag..

Men chefen vet om att jag har lagfest på lördagen..

"ja, men så länge du inte spyr på disken eller nått så är det lugnt" sa han xD


Vi hörs! 

 
 
credule

credule

28 september 2007 12:53

Jag tackar och bugar...ska genast undersöka saken...

http://credule.bloggagratis.se

 
Ella-Bella

Ella-Bella

1 oktober 2007 14:37

Jonte jag tycker du är lite dålig på att uppdatera! jag vill läsa mycket mycket mer än de lilla jag får läsa :( SKRIV MER! puss på stjärten ;-)

http://epb.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonatan - 17 oktober 2009 22:40

Så har jag satt mig i den sits jag inte vill sitta i.   Dum-i-huvves pojk.     Whine? ja kanske. ...

Av Jonatan - 15 oktober 2009 21:05

Näe, nu får det vara nog på bloggdöden!... tror jag..   Har funderat lite på det ett tag och det vore tamejtusan roligt att börja blogga igen!   Så tänkte åtminstone göra ett försök! Vi får väl se om det går bra eller som vanligt.   Men...

Av Jonatan - 8 juni 2009 15:06

Måste nästan be om ursäkt lite för kvalitén och mängden på inlägg hittills. Det duger inte.   Men har inte haft någon överdriven tillgång till dator och internet, och har dom gångerna jag haft, varit så trött att jag inte orkat lägga någon kraft vid ...

Av Jonatan - 7 juni 2009 04:48

Nu har vi kommit tillbaka till hotellet efter ännu en dag i Augusta/North Augusta.   Orkar faktiskt inte skriva så mycket ikväll för jag är helt sjukt trött.   Det är riktigt varmt här, vilket självklart är skönt, men man blir utmattad. Och påtal om ...

Av Jonatan - 6 juni 2009 07:33

Har precis kommit tillbaka till hotellet i Augusta nu efter en heldag med en massa möten med amerikaner lillebror varit i kontakt med under sitt år här.   För er som inte vet om det så är alltså huvudmålet med våran USA-resa att "hämta hem" min lille...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards