Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Fin linje där..

Av Jonatan - 21 september 2007 19:07

Ännu en ledig dag avverkad..

Men dom ringde från jobbet idag iaf..

Dom ville att jag skulle jobba imorn.. Så imorgon mellan 12-17 blire jobb!

Missar träningen igen.. crap.. Undra om min chef har vårat träningsschema och vill förstöra för mig?.. hehe ^^


Men blir således väldigt lugnt ikväll..

Lär väll bli lite fm och eventuellt någon film..


Har börjat läsa "Män Som Hatar Kvinnor" av Stieg Larsson också..Ska väll försöka komma in i den lite också kanske..


Förhoppningsvis kan man få vara ledig eller åtminstone byta bort nästa lördag dock.. Skulle vara kul att följa med till Fränsta och vara med laget hela dagen, då vi på kvällen har lagfest.. Och förhoppningsvis får vi även fira uppgången till fyran igen..


Ska tamejtusan spara ut lite hår igen.. orkar inte snagga..

Får se hur länge jag kör utan att klippa mig.. Får ju inte bli nå beatlesruffs.. ^^


Är gryyymt taggad att börja träna på tisdag.. Så fort pengarna kommit in på kontot ska jag springa till SAK och köpa gymkort och börja träna ^^


Aja.. Ska väll käka nu tror jag!


Men skit ner er så hörs vi senare!


Från programmet "Extra Extra" och ronden "Say My Name Bitch"

 
 
Ingen bild

jaao

22 september 2007 04:24

jo heja beatlesruffs!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonatan - 17 oktober 2009 22:40

Så har jag satt mig i den sits jag inte vill sitta i.   Dum-i-huvves pojk.     Whine? ja kanske. ...

Av Jonatan - 15 oktober 2009 21:05

Näe, nu får det vara nog på bloggdöden!... tror jag..   Har funderat lite på det ett tag och det vore tamejtusan roligt att börja blogga igen!   Så tänkte åtminstone göra ett försök! Vi får väl se om det går bra eller som vanligt.   Men...

Av Jonatan - 8 juni 2009 15:06

Måste nästan be om ursäkt lite för kvalitén och mängden på inlägg hittills. Det duger inte.   Men har inte haft någon överdriven tillgång till dator och internet, och har dom gångerna jag haft, varit så trött att jag inte orkat lägga någon kraft vid ...

Av Jonatan - 7 juni 2009 04:48

Nu har vi kommit tillbaka till hotellet efter ännu en dag i Augusta/North Augusta.   Orkar faktiskt inte skriva så mycket ikväll för jag är helt sjukt trött.   Det är riktigt varmt här, vilket självklart är skönt, men man blir utmattad. Och påtal om ...

Av Jonatan - 6 juni 2009 07:33

Har precis kommit tillbaka till hotellet i Augusta nu efter en heldag med en massa möten med amerikaner lillebror varit i kontakt med under sitt år här.   För er som inte vet om det så är alltså huvudmålet med våran USA-resa att "hämta hem" min lille...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards