Alla inlägg den 30 april 2008

Av Jonatan - 30 april 2008 13:35

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!


Tyckte det var lämpligt att starta detta inlägg med ett asgarv!

Olle har skickat en länk till förmodligen en av dom sjukaste grejjerna jag hört!


Det är introt från nått gammalt program på svt som hette "Boktipset".


Killen som nynnar i början låter så sjukt lik mig själv för något år sen.

Det är riktigt läskigt faktiskt, t.om nästan så jag undrar under vilken kanonfylla jag spelat in det här, men nu i efterhand inte minns av alls.


Nu ska vi åka på bolla och köpa in kvällens urval av kalla drycker!



hahaha, här kommer klippet, där "jag" nynnar i introt till "Boktipset".

Kommentera gärna och berätta vad du tycker om likheten. (förutsätter givetvis att du hört mig prata/nynna, och helst då för något år sen)

Av Jonatan - 30 april 2008 00:37

Idag har jag varit ute och flängt.

Har varit i stan och birsta, och till sällskap hade jag den förnedrande underlägsna, Alex.

Vi var in på navet och bytte mitt busskort (då jag efter att ha fyllt 20 inte längre klassas som barn, utan som ungdom), och tog sen bussen ut till Birsta för att hämta mina skor, som jag råkade glömma där i söndags.

Fick även en snabb vägbeskrivning av Pierre till tatueringsstället som finns där ute i birsta. Orkade inte leta så mycket då det verkade som det var en bit från birsta city. Men nu är det iallafall dags att ta tag i tatuerandet.

Ska ha den till sommarn har jag väl tänkt!

Men ska nog åka till Clifford i bredsand någon dag istället. Sjukt taggad!


Imorgon blir det utgång och fylla!

Grillning och öl hos Ronia, i nylägenheten. (grillningen kommer givetvis ske utanför lägenheten)

Ska väl även försöka klämma in Chelsea - Liverpool någonstanns under kvällen.

Hoppas vid Gud(Robbie Fowler) att dom har kanal 6 där.

Har för övrigt ingen bra känsla för matchen. Fast mycket är väl pga hur den förra slutade. Så orättvist och dumt fotboll kan vara ibland.


På torsdag blir det dessutom upp på essviksvallen för att kratta gräsplanen och bygga klart läktaren. Allt för att vi ska kunna gå in på gräs fortare.

Ooh, det bara vattnas i munnen på mig när jag tänker på grässäsongen..


Jaja, nu får det vara nog på dumheterna!


Pies 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards