Alla inlägg den 2 april 2008

Av Jonatan - 2 april 2008 16:55

Nu börjar känslan sprida sig genom hela kroppen..


En blandning av stor förväntan men en förmodligen ännu större nervositet..

Jag längtar, samtidigt som jag tycker att det kommit på tok för fort.. Jag vill ha mer tid att förbereda mig..


Men hur skulle man kunna förbereda sig för vad som komma skall?

Det är ju i stort sett omöjligt..  Jag har försökt att inte ha för stora förväntningar, för att på så sätt, klara av att hantera ett möjligt misslyckande..

Men samtidigt kommer jag nog försöka hålla ganska låg profil om det skulle bli framgång..  Just för jag vet hur det kan kännas att vara på den mindre lyckade sidan.. 


Tråkigt dock att planerna på att gemensamt samlas någonstanns och titta på denna match, snabbt gick i krasch när man såg träningstiderna.. Tråkigt var ordet.. Men förhoppningsvis kan man komma hem så fort som möjligt åtminstone, så att man inte missar allt för mycket!


Nu ikväll.. Det är då det gäller!


YNWA!


"His armband proved he was a red - Torres, Torres
You´ll never walk alone it said - Torres, Torres
We bought the lad from sunny Spain
He gets the ball he scores again
Fer-nan-do Torres Liverpool´s number 9

Na na na na na na na na na na na na..."

(melodin från "when johnny comes marching home") 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards