Alla inlägg den 8 april 2008

Av Jonatan - 8 april 2008 23:04

VILKEN MATCH!!!  Helt otroligt!!


Är alldeles för lyrisk för att skriva något längre inlägg just nu :D

Men OJ OJ OJ!!!


Det blev jag som fick jubla!!



JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!



You´ll Never Walk Alone!!



Kan en kväll som denna, inte hålla mig från att lägga ut den här igen.

Liverpools supportrar sjunger "You´ll Never Walk Alone". 

Av Jonatan - 8 april 2008 20:06

Nu bär det alldeles snart av till Håkansson..

Oh, läste Salles blogg, och såg att det inte bara är jag som är nervös. (vilket jag väl iofs förstod även innan)..


Kom på det att dagens match även lägger upp det lite till för hur stämningen till helgen blir..

Vid vinst(eller åtminstone avancemang) ikväll kommer förmodligen stämningen vara helt magisk på Anfield på söndag..

Vid missat avancemang, kommer det självklart fortfarande vara helt sjukt bra stämningen, men man kommer förmodligen kunna känna missnöjet och besvikelsen av att vi missar fortsatt spel, i världens mest prestige-fyllda cup.


Jaja, nu ska jag svita om till den ikväll väldigt passande munderingen.

Blir "liverpool is my religion...."-tröjan och en liverpoolhalsduk.

Sen blir det bart nertill..


Nejdå, men det är väl bara tröjan och halsduken som är värd att nämna en dag som denna!


Ha det fint, och håll tummarna för Liverpool ikväll nu! 

Av Jonatan - 8 april 2008 17:51

Nu börjar nervositeten bubbla upp på riktigt inom en..

Kvällens match innebär så mycket mer, än bara fortsatt spel i Champions League.

Vad, är det ingen idé att jag försöker förklara.. För är man inte insatt så tror jag inte man skulle förstå..

Att vi sen kommer samlas hemma hos Håkansson ikväll och titta på matchen sätter mig i en ännu mer obekväm situation..

Ensam mot ett stort gäng analare.. Går det illa, kan det bli en väldigt jobbig kväll..

Går det bra kan det iofs istället bli en väldigt skön kväll..


Och jag måste säga att jag är försiktigt optimistisk.. om än VÄLDIGT försiktigt..


Vågar egentligen inte tippa något resultat eller liknande..  Tiden får helt enkelt visa oss hur det blir..


Usch..

Under den tiden det tog att skriva det här inlägget har jag bara blivit ääännu mer nervös..  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards