Alla inlägg den 13 april 2008

Av Jonatan - 13 april 2008 00:38

Dagen idag har varit hur bra som helst!

Jag verkligen njuter av att vara har. Att jag redan innan fick for mig att Liverpool var en kanonstad, och England ett kanonland har idag bara besannats.


Har varit ute hela dagen och gott po stan och tittat po en massa och handlat lite grejjer. (liverpool fc prylar ^^)


Allt ar so coolt har. Och jag alskar verkligen husen osv.

Har bestemt mig for att nan gang bo har en tid. Helst i ett hus dessutom.


Ikvall hade vi bestemt oss for att forsoka hitta nogon annan resturang an hotellets, och gav oss darmed ut for att leta.


Det tog ett tag, men tillslut hittade vi en som vi tyckte verkade bra, som hette Ceasars Palace.

Kanonmat!


Jaja.. Ska inte sitta har allt for lange..

Verkar inte go att fo msna nogot, so det for vanta tills jag kommer hem ^^.


Matchen imorgon. Den stora highlighten. (aven om jag redan idag var som ett barn po julafton nar vi var inne i "liverpool fc fan-shop".)

Hoppas bara dom vinner! Vore hur kul som helst!


Och po mondag are fodelsedag! :D 20 bast! Awsome!


For se om det blir nogon mer uppdatering!


Pies

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards