Alla inlägg den 7 april 2008

Av Jonatan - 7 april 2008 21:19

Bra match av giffarna idag..(ironin flödar) Missade den som sagt, så vet ju iofs inte hur det såg ut..

Men släpper man in 8 mål på två matcher är det ju nått som inte står rätt till..

Positivt dock att göra 3 på bortaplan!


Träningen gick ganska bra..  Var jobbigt dock! Bara löpning och tungsprungen snöfylld plan, men jag tycker att vi slet på bra!


Beställde tre nya tröjor från "sam dodds" idag också..

Dom hade nån utförsäljning på vissa, så jag beställde en med "Il Capitano", "High Flying Crouchy" och en med "Finnan, a damn good rightback".

Kanske inte säger vissa så mycket, men ni som vet var mitt hjärta finns, och har lite fotbollsintresse vet nog vad det handlar om.


Pies 

Av Jonatan - 7 april 2008 18:34

Gick faktiskt oväntat bra att jobba igår!

Trots lite sömn, och en väntad bakfylla, var jag inte så väldigt trött, och bakfyllan var i stort sett obefintlig!


Har idag suttit och tagit reda på lite "info", till resan.

Vad som finns att besöka och vad för resturanger man borde gå på osv.


Läste på lite om touren på Anfield Road och Liverpool FC-museét. Verkar vara hur kung som helst!


Snart är det träning som gäller.. Hur det nu går att träna på vallen efter dagen snöfall.. PISSVÄDER!!! Jag hatar snö!


Missar Hammarby - GIF Sundsvall gör man också.. Balle..


Men hinner väl se första kvarten iaf!



Där kommer man vara på söndag, med förhoppningsvis samma stämning! Jag ståfräs över hela kroppen.. ooh :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards