Alla inlägg den 30 december 2007

Av Jonatan - 30 december 2007 14:33

Var och spelade poker hos Johnnie igår.. Var kul!


Sen att det gick ganska bra på pokern var ju bara ett plus också!



Jag vill flytta till något eget.


Flytta till något eget, ha fast jobb, och gärna ett körkort...

Sen någon trevlig att bo tillsammans med vore ju inte dumt heller kanske..


Har funderat lite på det där, inte för att mitt liv går direkt dåligt just nu..

Men att extrajobba och bo hemma är ju inget jag ser mig göra en bit in i framtiden..  Och det skulle ju vara skönt att fixa allt redan nu..


Och flytta till en annan stad.. Skulle man kunna göra det för ett jobb?..

Svårt.. Sjukt svårt..  Men samtidigt kanske behövligt.. för att nån gång äntligen få fixa det mesta själv, och verkligen ha ett eget liv.. men det är ju så mycket, och kanske speciellt så många man skulle sakna.. 


Jaja, vi får se.. Kanske man söker något jobb i någon annan stad iaf..

Är ju inte ens säkert att man får det.... 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards