Alla inlägg den 3 december 2007

Av Jonatan - 3 december 2007 22:30

Har blivit väldigt lite skrivet, ett tag. Och jag har faktiskt ingen förklaring varför..


Men efter diverse kraftiga påtryckningar från åtminstone ett håll, så gjorde jag misstaget att lova att skriva ett inlägg ikv.. Trots att jag inte har något vettigt att skriva!


Har varit och spelat den obligatoriska innebandyn ikväll, liksom alltid.

Var ruskigt jobbigt ikväll, vi var lite folk, och bra fart! Kul!


Igår var vi ut och åt med jobbet, som en del av priset i en säljartävling, våran butik kom tvåa i. :) Var på Viktoria och det var en trevlig kväll! 

Vi ska även komma någon "aktivitet" vi vill göra, (som alltså var den andra delen av priset).  Pratade lite om det igår, men kom inte fram till något beslut..


Pierres förslag var att åka till Timrå och kolla på hockey, eller fixa biljetter till Dragons-matchen då Scottie Pippen kommer och spelar.

Robban(butikschefen) var dock hel-inne på att vi skulle kolla upp om det finns någon folkrace-bana i närheten, och åka dit och köra..  Låter onekligen svinkul!

Men jag kanske borde lära mig köra bil lite bättre om det skulle bli så att det blir folkrace. :P


Jaja, nu får det räcka!

Ska försöka skriva lite oftare!


Stjärt! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards