Alla inlägg den 11 december 2007

Av Jonatan - 11 december 2007 18:31

som vanligt, så var det längesen jag skrev..


Inte mycket har hänt sen sist.. Jobbat lite i helgen, och har dessutom fått mitt julschema.. ser fint ut :)


Och tomten var in till oss och köpte bakis-tabletter.. va sjukt, glöggen verkar ta bra iår....


I söndags skulle vi iväg och käka julmiddag med jobbet.. på biteline.. haha!

Thats what i call julmiddag! =)  Tacobuffé och killkenny!


Ikväll har mamma sina jobbarkompisar hemma på nå julfest-aktikt, "knytkalas"..


Vilket resulterar i att mamma har varit jättestressad hela dagen, och därmed jobbig att ha att göra med..

Och påpekat en 2-13 gånger att vi inte ska vara nere, och inte kolla på tv, att vi får äta innan gästerna kommer, inte steka någon mat, så att det är stek-os i köket när gästerna kommer osv, osv..

Tur man inte hade något sånt i planerna..


Mina planer är att sitta här och vänta på att Marseille - Liverpool ska börja, och då försöka hitta någon livestream länk, så att jag kan titta på den oerhört viktiga championsleague matchen!


Men vi hörs något!

Över and Ut! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards