Alla inlägg den 16 december 2007

Av Jonatan - 16 december 2007 22:31

var ut igår..


Kan ha varit tidernas mest onödiga utgång faktiskt..


Men visst är det så, att tjejer är genuint dumma i huvudet?..

Bara att vissa kan och vill dölja det, men kan ibland helt enkelt inte stå emot sitt naturliga beteende.. Sen finns det ju ganska många som inte ens försöker stå emot också förståss..


Höll inte på att ta mig hem inatt heller.. Men tack vare André (som väll kan anses vara så långt ifrån "genuint dum i huvudet" man kan vara) så fick jag ett nummer till nån svarttaxi-turk..

Så det ordnade sig.. Tack André, för allt igår! :)


Och Essvik vann metso cup idag också! Riktigt kul!

Känns dock rätt dåligt, att jag inte tog mig dit.. Sorry gubbar..

Men det är väll så, att man får betala priset, när man är dum i huvudet ^^

Skulle ha skitit i att gå ut, precis som jag tänkte..


Hade ju tänkt åka med Simon när han åkte dit imorse.. Han väckte mig och skulle åka vid 06.30 Då hade jag varit hemma i en timme och en kvart, och då kanske sovit 1 timme.. så orkade inte upp


Jaja..

Hej


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards