Alla inlägg under mars 2008

Av Jonatan - 5 mars 2008 23:48

Idag har jag jobbat!

Gick väll bra, fortfarande ganska dåligt tryck dock!


Ikväll har vi bara firat av pappa lite som fyller år!


Också har jag tittat på Liverpool - West Ham..

Och jag har bara en sak att säga... EL NIÑO!!!

Så sjukt bra han är just nu!!



Måste även få skriva av mig lite angående den just nu pågående hysterin angående komikern Björn Gustavsson..

Det börjar faktiskt gå lite till överdrift!

Björn är absolut ett stjärnskott på komiker-himlen, och kommer med rätt val i karriären kunna BLI en toppkomiker..


Men han är inte riktigt där ännu, även om han som sagt helt klart visar sig ha en otrolig potential, och enligt mig är riktigt rolig.


Men hypen, som enligt mig redan nu gått till överdrift, måste stanna av!

Har sett mängder med kommentarer om att han är sveriges roligaste, och att komiker som Robert Gustavsson, Johan Glans, Magnus Betner osv, inte har något alls att säga till om mot honom.

Det är ju verkligen bara fånigt att säga så!

Trots sin talang och potential har han ju en lång bit kvar att gå, till han når deras klass..


MEN, som jag sa, med rätt val, och om hypen lugnar ner sig, kommer vi se mycket av Björn Gustavsson även i framtiden!


Stjärt!




Avslutar med ett klipp som så ofta tidigare, och även denna gången är jag medveten om att förmodligen ingen kommer titta.

Men dagens klipp är iaf: "Rage Against The Machine - Killing In The Name, live från woodstock".. Briljant!

Av Jonatan - 2 mars 2008 02:47

well.. borde egentligen sova nu..  börjar 11.00 imorgon..


Men har inte blivit av bara.. sovningen alltså!


Men ska sova så fort jag skrivit klart det här, och läst lite bok!


Var på Magnus Betner på tonhallen ikväll!

Han var som väntat riktigt vass!  Var mycket som jag inte hört förut, osv.. :) 

Kul!

Någon längre recension har jag inte ork eller tid att skriva ner nu dock! 


Hoppas nu bara att han kommer tillbaka, och att fler komiker får upp ögonen för Sundsvall.. Fast det kanske handlar om dom lokala "bokarna", som inte har vett nog att boka in komiker när dom är ute på turnè..


Det är ju det jag säger! Sundsvall behöver en standup-klubb!


Ett framtida projekt?.. 


Nu blire bingen!  


Pies


Avslutar med ett klipp, som jag iofs vet att få kommer att titta på..

Men who cares.. Joe Cocker - Up Where We Belong, live.. 

Just fucking brilliant, som dom säger i amerikat..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards