Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Jonatan - 12 mars 2008 21:11

Jag har idag sett på filmen "Dirty Sanchez - The Movie"..


Och för er som inte är bekant med gruppen "Dirty Sanchez", så är det några killar som i likhet med "Jackass"(som väll dom flesta vet vilka det är iaf?) utsätter sig själva för smärta, pinsamheter och diverse äckligt.


Jag tyckte första gångerna jag såg Dirty Sanchez att det bara var ett jättedåligt plagiat av Jackass, men har senare insett att det såklart kan finnas fler som gör dessa sjuka saker, utöver Jackass-gänget. Och har därmed fått en lite mer possitiv inställning till Dirty Sanchez..


Vad kan man då säga om filmen? Jao, det är ju som sagt liknande Jackass, fast ändå inte.. hehe, enligt mig tar Dirty Sanchez många grejjer ett steg längre.

Och då är ju frågan, vill man verkligen att det ska tas ett steg längre än Jackass-gänget? Mitt svar på den frågan måste bli ett bestämt "Nja..".

Jag tycker Jackass har hittat en bra punkt mellan "för mesigt" och "för mycket"..


Ibland tycker jag nästan att Dirty Sanchez passerar linjen för "för mycket"..

Men i det stora hela är dom lite småroliga faktiskt!


Sammanfattning: Helt okej film, men i jämförelse med Jackass(det är oifrånkommligt att jämföra dessa två?) så väger dom fortfarande lätt enligt mig! Visst dom gör endel "värre" och "äckligare" saker, men jag vet inte om jag tycker att det blir bättre för det..


Vad får då filmen för betyg? Jo jag skulle vilja ge den: 2,5 av 5 pensionerade tjack-lodisar.


Som avslutning på detta inlägg vill jag även uttrycka min glädje över att min blogg vid flertalet gånger besökts efter att personer sökt på "vuxenblöjor" på olika söksidor på internet!

Sånt gör mig glad inombords!


Detta här, är en trailer till ovan nämnda film! Och jag måste bara få påpeka, att det röda i flaskan i början, är en av deltagarnas utsugna buk-fett och blod, som en av dom andra dricker..(ett utmärkt exempel på varför det kanske inte blir bättre av att ta saker ett steg längre..)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards