Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Jonatan - 13 mars 2008 17:37

Var från början tänkt att detta inlägg skulle handla om huruvida Adolf Hitler stod eller satt när han kissade..

Men jag insåg efter en snabb överläggning att mina bakgrundskunskaper om detta inte sträcker sig nog långt, för att på ett proffsigt sätt kunna gräva djupare i denna fråga! Tyvärr!


Och när detta ämne gled mig ur händerna, sitter jag här alldeles förstummad(skriftligt sett), och har ingen aning om vad jag ska skriva!


Men tänkte i min dumhet ändå försöka få till något sorts inlägg..


Jag känner att jag är så stört sugen på att åka till hultsfredsfestivalen!

Förutom att det förmodligen är hur roligt som helst där, så kommer det dessutom artister jag vill se!

Först och främst så kommer ju System Of A Downs leadsinger, Serj Tankian dit som en av spelningarna på hans solo-turné. Skulle vara helt grymt att få se och höra honom live.

Även om jag hellre skulle velat se hela SOAD, så känns Serj nästan fullt så bra!


Sen kommer ju även mina nyfunna hjältar, Rage Against The Machine, dit!

Även dom skulle vara grymt roliga att se! Speciellt då dom egentligen "splittrats", och därmed förmodligen inte kommer turnera särskilt mycket mer.

Och Tom Morello är nog en av världens coolaste människor!


Dessutom kommer ju band/artister som: Linkin Park, Babyshambles, Håkan Hellström, Adam Tensta och The Hives.. Som säkert också skulle vara roliga att se (även fast jag inte känner lika stor dragning av dom, som till tidigare nämnda spelningar)


Det enda som känns lite synd, är ju att festivalen utspelar sig, precis samtidigt som studentveckan här i sundsvall.. Vilket iofs inte påverkar mig så mycket, då jag ju redan tagit studenten, men likförbannat är det ju en mängd kompisar som iår tar den, och det skulle självklart vara roligt att vara hemma och partaja med dom också!


Fast jag måste erkänna att Hultsfred väger tyngre ändå(förlåt Lina xD)..

Men först måste jag se över ekonomin, så att den tillåter det hela.

Det här kalaset kommer nog kunna kosta sina kronor! 



Men om du också känner dig sugen på en vecka i Hultsfred, 10-14e juni!

Skrik till för sjutton!


Pies!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards