Direktlänk till inlägg 9 januari 2008

Är moralkaka godare än lårkaka?

Av Jonatan - 9 januari 2008 23:51

Har tränat ikväll..  Gick väll inte så jättebra, men det var ju ganska utdömt att lyckas på förhand.. Så med oddsen vi hade, tycker jag vi slet på bra!

Jag blev helt slut iaf.. Men då har jag mycket kvar att jobba på iofs..


Men nu kommer en ny tid go vänner! Och nu ska det gå perfekt!


Jag tänker inte tala om vad jag pratar om, men förhoppningsvis kommer ni märka det i sinom tid!   Nu är det viktigt att vara stark, och orka fortsätta kämpa!


Även andra grymt roliga planer på gång! Inte heller dessa tänker jag skriva något om! Men även det här är något som ni förhoppningsvis kommer få kännedom om.. Kanske om nån månad, kanske om ett halvår?.. vem vet!


Haha, inte mycket till info i det här inlägget.. Men känner bara att det är endel roligt på gång nu, och att om allt går som det ska, så kommer framtiden se riktigt rolig ut!


Även helgen ser bra ut! Lugn och fin med poker på fredag, och filmkväll i Allsta på lördag! Soft!



Avslutar även detta inlägg med en riktigt bra musikvideo.. Stannar kvar inom genren hiphop.. Här kommer Petter feat Säkert! - Logiskt ..


 
 
Sis

Sis

11 januari 2008 13:41

haha, rolig rubrik!
blir nyfiken på dina planer, låter spännande och roligt.
kram hela dan!

http://baratankar.blogspot.com

 
Niklas

Niklas

13 januari 2008 23:39

Det var ett väldigt hemlighetmakeri :P Lyckades vinna en omgång poker igår, var stolt över mig! :D

/ Mr. Old Butt

http://niklaswallvik.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonatan - 17 oktober 2009 22:40

Så har jag satt mig i den sits jag inte vill sitta i.   Dum-i-huvves pojk.     Whine? ja kanske. ...

Av Jonatan - 15 oktober 2009 21:05

Näe, nu får det vara nog på bloggdöden!... tror jag..   Har funderat lite på det ett tag och det vore tamejtusan roligt att börja blogga igen!   Så tänkte åtminstone göra ett försök! Vi får väl se om det går bra eller som vanligt.   Men...

Av Jonatan - 8 juni 2009 15:06

Måste nästan be om ursäkt lite för kvalitén och mängden på inlägg hittills. Det duger inte.   Men har inte haft någon överdriven tillgång till dator och internet, och har dom gångerna jag haft, varit så trött att jag inte orkat lägga någon kraft vid ...

Av Jonatan - 7 juni 2009 04:48

Nu har vi kommit tillbaka till hotellet efter ännu en dag i Augusta/North Augusta.   Orkar faktiskt inte skriva så mycket ikväll för jag är helt sjukt trött.   Det är riktigt varmt här, vilket självklart är skönt, men man blir utmattad. Och påtal om ...

Av Jonatan - 6 juni 2009 07:33

Har precis kommit tillbaka till hotellet i Augusta nu efter en heldag med en massa möten med amerikaner lillebror varit i kontakt med under sitt år här.   För er som inte vet om det så är alltså huvudmålet med våran USA-resa att "hämta hem" min lille...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards