Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Jonatan - 29 januari 2008 19:51

MEN DET ÄR HELT SJUKT!!!


Hur kan en snusdosa bara försvinna!??!


Har kollat ÖVERALLT, där jag befunnit mig idag! Men den finns inte!!

Jag blir tokig!! Inte för att mitt "snusbegär tar livet av mig", för jag har en vanlig dosa med portion-snus(den jag letar är lös), det är bara själva grejjen att det är så sjuuukt störande att inte hitta den!!


Brinner nog seriöst av snart!



Och inte blir jag gladare av att läsa att Gert Fyllking satts på "avbytarbänken" bara för att han sagt i radio att "Carola är blåst".. Idiotiskt!!


Jag hatar Carola, och något jag hatar mer än henne, är alla andra personer som behandlar henne som någon slags gud man inte får kritisera osv (inte mer än hon själv beter sig som att hon tycker hon är en gud iofs).


Tror ni det hade blivit något liv om Gert istället hade sagt att "Magnus Uggla är blåst" eller "Linda Rosing är blåst"..? ALDRIG!!


Skit-Carola!


Jag håller med dig Gert, hon har en bra röst, men i övrigt är hon en riktigt betydelselös människa!


länk till aftonbladets artikel om det hela 


Stjärt

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards