Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Jonatan - 14 januari 2008 22:45

jaa, här kommer då det klippet jag nämnde i det tidigare inlägget..


Tror nog att jag första gångerna jag såg det här skrattade mer än till det andra t.om


Fråga mig inte vad dom pratar om, för det har jag inte en aning om..

Men om nån kan språket dom pratar i Holland(eller om det är Belgien?), så får ni gärna översätta xD 


Se och njut!

Av Jonatan - 14 januari 2008 17:07

haha, känner mig tvungen att lägga ut det här klippet här på bloggen..


Är få saker jag har skrattat så mycket och så ofta åt som denna..

haha, nu medans jag skrev kom jag på en annan.. Men den länkar jag senare ikv..


Ni får nöja er med denna så länge..


Kan inte säga det bättre än Olle.. Det här klippet är bara helt enkelt "Priceless" 



Ett av tidernas roligaste och förmodligen sjukaste klipp  

Av Jonatan - 14 januari 2008 15:48

Hehe, det är roligt med alla nyfikna människor.


Helgen blev soft!


I fredags blev det poker här i slottet.. Soft kväll, även om den inte gick med mig..

Men jag har ju haft några bra kvällar i rad, när vi lirat.. Så det kan jag ta!.. Bara det inte blir en vana xD


Och i lördags blev det att styra ut till Allsta för filmkväll där!

Var en trevlig kväll med Lina, Helena och deras kompis Ida-Marie..

Såg två filmer som båda var helt okej.. Wild Hogs och Kidulthood(tror jag den hette)..


Jao, och ikväll blir det premiär i inomhusligan :)

Jag spelar förstås inte(skräll xD), men ska dit och titta när vi smiskar upp Alnö i brygga iallafall.. Efter det blire förhoppningsvis innebandy, om det på något sätt fixar sig med skjuts dit..


Jao, inget vettigt att skriva egentligen, utan skriver bara för att skriva.. hehe..


Kom till nordic ikväll vettja!


Peace

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards