Alla inlägg den 9 september 2008

Av Jonatan - 9 september 2008 16:30

Igår var jag, André, Anton och Ludde och spelade tennis.


Anton förlorade.



Av Jonatan - 9 september 2008 16:10

Magnus Betnér skrev i sin "dagbok" på hemsidan att han skulle på Scars On Broadway-konserten.

Jag kände mig tvungen att skriva ett avundsjukt inlägg på hans forum.


Jag fick av moderatorn "Mats" (som jag har för mig är Magnus Betnérs brorsa) svaret "Oj oj oj vad det hade varit värt det för dig att gå från Sundsvall och hit för att se dem. Så grymt bra!"

Tröstande ord.


Sen såg jag att även Magnus själv hade kommenterat konserten i ett dagboks-inlägg imorse. "Konserten i går kvalar nog in på topp 5. Kanske den bästa jag någonsin sett, men så brukar det ju kännas när man varit på en riktigt, riktigt skön konsert." skrev han.
Då kändes allt ännu bättre... Nej.


Jag är arg.. Arg på mig själv för att jag aldrig får fingrarna ur, och ordnade det så att jag kunde ha åkt ner.

Jag visste att jag i likhet med när jag inte åkte och såg Rage Against The Machine och Serj Tankian på hultsfred skulle känna såhär om jag inte åkte ner den här gången. Bara i sommar har jag alltså haft chansen att i Sverige få se 3 av mina största dröm-konserter. Jag har inte varit på nån.

Synd att man inte lär av sina misstag.


Jag känner mig som en idiot.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards