Alla inlägg den 8 september 2008

Av Jonatan - 8 september 2008 16:59

Jag är ledsen.. Och tänker faktiskt göra detta till ett whine-inlägg..

Men inte den vanliga sortens whine-inlägg som man ser överallt om obetydliga "kärleksbekymmer" och tråkiga arbetsdagar osv.

Mitt whine sträcker sig långt längre än så.


Ikväll spelar Scars On Broadway på Debaser i stockholm, och jag sitter här och skriver blogg.. Helt osannolikt.


Jag ville och försökte in i det sista åka ner.. Men i brist på villiga kompanjoner blev det inte så. För åka ner ensam till stockholm gör jag ändå inte. Nån gräns ska det väl finnas. 


Och jag mår faktiskt seriöst dåligt över att missa den här spelningen. Och jag ber till Gud(Robbie Fowler) att dom kommer till sverige snart igen, och då ska absolut INGENTING få stoppa mig från att se dom!


Dom här är nog ett av banden jag mest av allt skulle vilja se live just nu för tillfället. Chansen fanns, men jag sumpade den. BALLE


Jag är ledsen. På riktigt.


Scars On Broadway - Kill eachother/Live Forever, live på Union Station 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards