Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Jonatan - 26 augusti 2008 16:09

Det är någon fåne som envisas med att ringa mig hela tiden.

Han ringer oftast sent på helgkvällar, men ibland även på vardagar.

Han är från Kisa(har jag fått veta genom hitta.se) och öppnar alltid samtalen med t.ex "A TJENA DET ÄR "whatthefuckhissmeknamnis".. VAD GÖRU!?" eller "VART ÄRU!?".. Mitt svar blir alltid "vad sa du?..."  varpå han frågar ".. ÄRE INTE RIKARD?!", "nej, du har nog ringt fel".. "ja då ber jag om ursäkt!" *klick*


Likförbannat ringer samme person senast en vecka senare och samma procedur gås igenom.

Nu har han dock lärt sig att när jag direkt säger "du har ringt fel", så svarar han "jaha, det är fel igen?!?".

Borde man inte då ta bort det numret man har och sluta ringa?

Näe, visst.. Bor man i Kisa fortsätter man tydligen ringa i förhoppning om att nästa gång han provar så ska personen på andra sidan linjen ha bytts ut till denne Rikard.

Smart.


Har iochförsig lika osmarta vänner som när jag hade bytt nummer telefonterroriserade någon turk nerifrån landet.

Har uppstått diverse roliga situationer.

Bl.a när turken i frågas flickvän ringde upp min vän och själsfrände Olle, och frågade honom varför han brukar ringa hennes pojkvän. Otroligt roligt.


Eller när vi var ute på krogen, och samme olle skickade sms för att fråga vart jag var, och fick till svar "jag är på bio", och olle svarade "vafan, på bio? är du dum i huvudet?!".. Också otroligt roligt.


Nu ska jag åka och titta på Essvik - Sund.

Div 3 nästa?.. vore ballt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards