Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Jonatan - 3 maj 2008 12:38

bögmatch idag som jag inte tänker skriva särskilt mycket om.

Förlorade mot Selånger med 2-0. Dom sög, 2-0 var orättvist, vi borde dock spelat bättre mot det dåliga motståndet vi mötte.


Men, det super vi bort ikväll! Lagfest!

Blir poker och nå enorma mängder öl förhoppningsvis!

Sen blir det väl troligtvis krogen.


Pies 

Av Jonatan - 3 maj 2008 00:15

Dagen har spenderats på stan med min syster Jenny och hennes pojkvän Albin (som alltså heter precis som min yngre bror).

Vi gled runt och tittade i klädaffärer osv.

Köpte faktiskt en tröja på Carlings, som den storshoppare man är.

Trodde den skulle kosta 599, men fick veta i kassan att den var nersatt till 299.

HYFSAT KAP!?


Ikväll har jag tillsammans med tidigare nämnda sällskap varit och tittat på när också tidigare nämnda lillebror spelade teater.

"Welcome Welcome" hette pjäsen. Och den var väl bra, även om jag kanske gillar mer traditionella teatrar osv. Men det var alltså ändå bra gjort osv.

Men kanske inte "min stil" av teater. (haha, som att jag har en "teaterstil"^^)


Åkte sen och tittade på andra halvleken av Essvik - Torpshammar.

Vi vann med 3-1, och det känns som att vi har ett bra läge inför säsongen.


Är även match imorn, och då får t.om jag vara med! xD

Så borde egentligen inte sitta här, då jag har samling klockan 9.00 imorgon.

Efter matchen(där vi möter Selånger), så blir det lagfest!! Awsome!


Uppladdat för kanondag!


Så gå ut imorgon, så ses vi på krogen!


Pies




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards