Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Jonatan - 1 maj 2008 17:45

Utgång igår, och började med förfest hemma hos Ronia.

Hade kanonkul där med allt folk.

Det enda gruset i maskineriet var väl att Liverpool förlorade mot Chelshit på förlängning. Balle.

Men får väl gratulera dom blå asen, och börja hoppas på nästa säsong.


Efter förfesten hos Ronia, åkte jag, helena, lina och ida-marie i linas bil ner till stan, för att kroga lite.

Dom kom dock på när vi var nere att dom inte ville kroga, och ställde sig utanför studentfesten på Oscar istället.


Men efter att ha stått där en stund så kom resten också ner, och jag och henke styrde stegen mot Olearys, där vi var en liten stund, för att senare dra vidare till det högst eminenta efterfest-stället, Max.


Sammanfattningsvis, kan vi konstatera att det blev en kanonkul utgång.

Den får 4 av 5 avtuppade heroinister.



Och idag har vi varit upp på vårat kära essviksvallen och krattat gräsplanen.

Mindre roligt arbete, men gör det att vi snabbare kan komma in på en bättre gräsplan, hade jag kunnat kratta den med fingrarna också.


Tänkte på förut, att man har bra tur som får spela i ett lag som essvik, och då automatiskt får så mycket grymma vänner.

Awsome.


Min dator cpar sig, och jag är sur.


Pies

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards