Alla inlägg den 11 november 2007

Av Jonatan - 11 november 2007 17:54

Farsdag! YEEEY!.....


Stängde ju i fredags.. Gick ganska bra, även om det blev nån liten miss..

Men det var inget farligt, så i stort sett så gick det bra!


Direkt efter jag var klar med stängningen åkte jag och Bullis ut till Ella i timrå, för att fira hennes tidigare 19årsdag..

Var trevligt där! Hoppas presenten kommer väl till användning! xD


Sen blev det krogen osv..

Träffade ganska mycket roligt folk faktiskt!

Åkte hem med söder och massa folk!  Thanks for the ride man!


Och igår jobbade jag, och shit vad dåligt jag mådde hela dagen..

Visst brukar man ha lite huvudvärk på morgonen och så dagen efter, men igår mådde jag illa typ hela dan.. värdelöst!

Men liverpool vann iaf! Viktigt!!

Blev bara lugnt igår också!


Idag har det bara varit soft också!

Var iväg med familjen till kyrkogården förut...

Tände ljus på morfars, marias och pontus gravar..

Var ner till minneslunden för att kika om det är där Sebastian "finns"..

Men dom hade inte skrivit något i den boken sen Mars.. Så vet fortfarande inte..

Om någon som läser vet vart han ligger eller om det är i minneslunden.. Kommentera gärna och berätta.. Vore kul att veta!


Nu stundar snart "Fars dag middag"..

Så ska väll gå ner i guess!


Men vi hörs något mer.. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards