Alla inlägg den 5 november 2007

Av Jonatan - 5 november 2007 18:13

En av anledningarna till att jag inte skrivit så ofta är att jag verkligen inte har något att skriva om, vilket leder till att när jag väl skriver så skriver jag om detta.. (som nu t.ex)


Ikväll blir det iallafall Innebandy på Kyrkmonsskola..  Kanske hur kul som helst!

Måste dessutom köpa en ny klubba nån gång framöver.. Eftersom min gick sönder för någon vecka sen.. 


Va sjukt det känns ändå att inte gå i skolan..  Man hör folk prata om, och läser i deras bloggar om hur mycket dom har i skolan just nu osv..  Vilket man förmodligen själv hade haft, och då jag är en av världens minst handlingskraftiga människor, så hade jag förmodligen inte gjort något av allt jag hade behövt fått gjort, och därmed fått jätteångest över just det faktum att jag är så dålig på att få saker(läs skoljobb) gjorda..  Det var ungefär så hela min skolgång såg ut..


Man fick en smärre chock när man gick från 9an till gymnasiet..

Från att ha kunnat överleva utan att göra nånting, blev man plötsligt tvungen att plugga.. Plugga? Vad är det?  Jag hade aldrig lärt mig att plugga..

Känner att jag blir mer och mer irreterad på grundskolans dåliga förberedning inför gymnasiet ju mer jag skriver..

Det räcker inte att bara säga "ni måste lära er att plugga, för det måste ni göra på gymnasiet"..

Fixa fram ett sätt att lära oss på riktigt istället! Hur detta skulle ske, kan inte jag säga, men känner inte heller att jag kanske är rätt person att komma med den idéen heller..


Oj.. Helt plötsligt skriver jag igen..

Men nu är jag helt slut istället.. Vi får bryta där!


Hörs! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards