Direktlänk till inlägg 10 oktober 2007

Ge mig en Vargtass...

Av Jonatan - 10 oktober 2007 21:19

Morsan kom hem för någon vecka sen med massa gratisprover av nikotinfri snus av märket "Choice".. Hon jobbar stenhårt för att få mig och brorsan att lägga av med detta hyss..


Min första tanke var "jaha.. skiter väl jag i.. vad är meningen med nikotinfri snus?"


Men när jag för någon dag sen såg denna mängd av små vita plastförpackningar, så blev jag ändå nyfiken..


Det var säkert 10 förpackningar, två av varje smak..

Tog dom med mig upp till datorn och tänkte.. aja.. kan väl vara soft att ha nån inne, om man har lite kvar eller så..


Satt nyss och läste på påsarna.. fick en mindre chock..


Smakerna som fanns att välja på var: Salt Licorice (inte så farligt.. rätt bra idé faktiskt).. Men sen kom även Apple, Lemon, Kardemumma och Pepper..


Alltså.. vad är det för smaker på snus!?

Är enligt mig i klass med när dom på navet sålde(säljer?) vitlöksglass..


Skandal!'


Har börjat kika lite på Liverpoolresor med farsan.. 

Fick ju en sådan i studentpresent..  Men när vi legat lite på latsidan så har ingen resa bokats än..

Men vi funderar starkt på antingen Liverpool - Everton i Mars, eller Liverpool - Manchester City i Maj..


Kommer bli så sjukt kul att äntligen få åka dit!


Skulle ju dessutom vara extrasjukt att få uppleva ett Merseyside-derby första gången man åker dit..

Men vi får se hur det blir.. smakar det så kostar det ju!


Peace 




 
 
Carro

Carro

11 oktober 2007 10:32

Tjenahejsan :) Tänkte bara säga att jag har länkat till din blogg på min. Så du kan väl återgälda den tjänsten? Ja just det, jag läser din blogg om du undrar :p Hah!

http://carolineflyborg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonatan - 17 oktober 2009 22:40

Så har jag satt mig i den sits jag inte vill sitta i.   Dum-i-huvves pojk.     Whine? ja kanske. ...

Av Jonatan - 15 oktober 2009 21:05

Näe, nu får det vara nog på bloggdöden!... tror jag..   Har funderat lite på det ett tag och det vore tamejtusan roligt att börja blogga igen!   Så tänkte åtminstone göra ett försök! Vi får väl se om det går bra eller som vanligt.   Men...

Av Jonatan - 8 juni 2009 15:06

Måste nästan be om ursäkt lite för kvalitén och mängden på inlägg hittills. Det duger inte.   Men har inte haft någon överdriven tillgång till dator och internet, och har dom gångerna jag haft, varit så trött att jag inte orkat lägga någon kraft vid ...

Av Jonatan - 7 juni 2009 04:48

Nu har vi kommit tillbaka till hotellet efter ännu en dag i Augusta/North Augusta.   Orkar faktiskt inte skriva så mycket ikväll för jag är helt sjukt trött.   Det är riktigt varmt här, vilket självklart är skönt, men man blir utmattad. Och påtal om ...

Av Jonatan - 6 juni 2009 07:33

Har precis kommit tillbaka till hotellet i Augusta nu efter en heldag med en massa möten med amerikaner lillebror varit i kontakt med under sitt år här.   För er som inte vet om det så är alltså huvudmålet med våran USA-resa att "hämta hem" min lille...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards