Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Jonatan - 8 juni 2009 15:06

Måste nästan be om ursäkt lite för kvalitén och mängden på inlägg hittills.

Det duger inte.


Men har inte haft någon överdriven tillgång till dator och internet, och har dom gångerna jag haft, varit så trött att jag inte orkat lägga någon kraft vid att få till något speciellt innehållsrikt.


Är ganska nyvaken nu, och har precis varit nere och käkat hotellfrukosten.

Måste packa nu snart, så hinner tyvärr inte skriva något speciellt mycket idag heller.

Anledningen till att vi packar är att det idag är meningen att vi ska ta våran hyrbil och lämna South Carolina/Georgia och Augusta/North Augusta, för att styra kosan vidare mot Florida, och först av allt, Jacksonville.

Har varit ganska känslosamma dagar för lillebror att säga hejdå till allt och alla, och idag kommer väl inte bli annorlunda när det är dags att säga hejdå till familjen han bott med osv.

Riktigt trevligt folk för övrigt!


Vädret i Miami verkar fortsatt sämst, men jag hoppas det bättrar på sig!


Jaja, nu måste jag packa, annars får jag nog höra ord jag aldrig hört komma från mina familjemedlemmar tidigare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards