Alla inlägg under juni 2008

Av Jonatan - 16 juni 2008 23:20

Trött som en jude, och msn bråkar.

Blir arg.  Har inte orkat blogga så mycket senaste tiden heller.


Helgen var kanon.  Mycket utgång, och vinst mot IFK Sundsvall igår med 9-0.

Och jag hade faktiskt riktigt roligt alla utgångarna också!


Idag har det varit en chillar dag på stan med Thea.

Längesen man umgicks med den fjanten å.

Jag personligen fick inte så mycket uträttat.

Kan dock konstatera att årets modeller av fotbollsskor kan suga balle.

Vad har hant med dom gamla hederliga Puma King?

Man kanske får prova Copa Mundial nu istället då. Nya skor skulle vara skönt iallafall.


Snart är det midsommar! Då lär det väl förhoppningsvis bli läskning och eventuellt nån grillning.  FETT SOFT JAO.


Nu ska jag prova om internet är helt mongoloid eller om det går att göra nått alls.


Fångar dig på den fräcka sidan! 


Av Jonatan - 14 juni 2008 13:04

Gosh, jag vill ta studenten igen!

Det var teh shiet.  All glädje, allt party!  Som man sett i alla studenter dom senaste dagarna.

Grattis till alla!


Var hos Johan på bjudning i onsdags.  Kalastrevligt!

God mat, och en ständig uppvaktning med dryck från värdfamiljen.

Tack Johan för att jag fick komma! :)


Blev utgång igår också! Var roligt faktiskt!


äh! skitblogg! 

Av Jonatan - 11 juni 2008 23:01

Gick bra att jobba med brorsan även idag.


Tråkigt för alla studenter med det värdelösa vädret.

Men det är väl inte alla som kan ha sån tur som jag och alla andra som tog studenten samtidigt som mig hade. Då var det verkligen sinnessjukt bra väder.


Åker nog in imorgon och tittar på guldtrofén och så.

Vet inte riktigt när det börjar bara.. Så om någon vet får ni gärna höra av er! xD


Haha, verkar som mitt em-tips hos det beryktade spelbolaget "Håkanssons Spel och Dobbel", går åt pip-svängen.

Blivit allt för många nollor nu. Haha, även om det är matcher som varit bra nära.

Skit-tips.

Märks ju att det bara bygger på tur, när Salle leder poängligan. ;) (nu är det bara vänta på Salles känga i hans blogg)



Jaja! Skit ner er, så hörs vi!

Av Jonatan - 10 juni 2008 22:56

Idag har jag jobbat med Simon och kört ut möbler för Schedins.

Gick väl bra, var ganska softa grejjer, och bra ställen att bära in det på.

Synd bara att mina händer/fingrar är mongolida.  Kan det bero på att jag "knäckt" dom för mycket kanske? Dumt isf.


Ska jobba några timmar med honom imorgon också.

Missar Basses studentskiva. Synd. Han är den enda som bjudit mig. haha.

Men funderar iaf starkt på att gå på guld-trofén och titta på torsdag.

Om vädret vill vara bra iaf.



Kul med vinst för sverige ikväll också, även om mitt em-tips ser ut att gå riktigt dåligt xD


Pies 


Av Jonatan - 9 juni 2008 20:05

Idag är det ett år sedan det ofattbara hände.
Och trots ett helt år, vet jag inte om jag på riktigt har förstått..
Sebastian, när är det du ska komma tillbaka?.. för det gör du väl?
Ett år med vetskapen att en av dom bästa killarna jag känt inte kommer tillbaka.
Ett år av en saknad och sorg jag tidigare aldrig kommit i närheten av.

För du är saknad nått så enormt Sebastian.
Saknad mycket, och av många.
Vilket bara det visar vilken underbar kille du var!
Jag tänker ofta tillbaka på våran studentvecka, då jag fick några oerhört viktiga dagar med dig. Vi hade så grymt roligt!

Och det är så jag minns dig Sebastian! Och du kommer föralltid finnas kvar inom mig, och alla andra!

Av Jonatan - 5 juni 2008 00:59

Idag blir det inte mycket till inlägg..

Har blivit för sent för det!


Vinst igår mot serieledarna Sund med 2-0.

Riktigt underbart att se pojkarna göra en sån bra match som dom faktiskt gör och vi alla(dom flesta iaf) vetat att "dom" kan göra!


Idag blev det jobb.

Imorn blir det jobb.

På fredag blir det jobb.

På lördag blir det jobb.

På söndag blir det jobb.

Shit.. undra om jag kommer finnas med i tidningen när dom lägger ut vad personer i kommunen tjänar. Borde få nån miljon den här månaden typ.


Efter att ha kikat på lite gamla nostalgiska program så tycker jag att det känns rätt att få hedra Micke "Svullo" Dubois, ett geni i humorvärlden!

R.I.P Micke


Här kommer ett klipp från när Micke "Svullo" Dubois var med i programmet "100 höjdare".

Av Jonatan - 3 juni 2008 17:53

Jag har slut på snus.. Har inte haft på hela dagen..

Tog min sista snus igår vid fem-tiden, och fick sen efter träningen 3 stycken av simon, som gick åt igår kväll..

Man blir mongolid av en dag utan snus.


Om en timme ska jag upp till Vallen och titta på fotboll.

Då ska min käre vän och f.d klasskompis Olle köpa med sig en snusdosa åt mig.

Tack Olle.

Av Jonatan - 2 juni 2008 21:00

Sammanfattning av helgen: 

Hektisk helg. 

Lite sömn.

Mycket jobb.

Mycket tok. 

Match och vinst med 8-0 mot Kovland.

  

Så idag blev det att sova igen lite tid.  Var så sjukligt trött igår kväll.



Laddade hem några avsnitt av "Fångarna på fortet" igår också.

Vilken nostalgi.  Och då snackar vi inget skit, utan det riktiga med Gunde och hela kalaset.

Visst var väl "fredags-programmen" mycket bättre när man var yngre?!

Jag minns med nöje fredagarna hemma vid tvn.

Någon extra god mat, och kanske nått glas läsk och popcorn.

Man började med Disneydags/Disneyklubben på ettan, för att sen slå över på fyran vid åtta för att se fredagsunderhållningen.

Vem minns inte program som just "Fångarna På Fortet", "Sikta Mot Stjärnorna", "Små Stjärnorna" och "På Rymmen" för att nämna några guldklimpar(har säkert glömt något också).

Kan bero på att jag väldigt sällan sitter hemma och tittar på tv nu för tiden, men jag vet inte om jag tycker t.ex Idol och Talang 2008 väger riktigt lika tungt.


Jao, nostalgi är härligt.


Tänkte avsluta inlägget med en efterlysning. Om någon har låten "ensam i min eka" av och med den svenske kulstötar-"giganten" Jimmy Nordin, så får ni gärna hojta till, här eller på msn.


Pies 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards