Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

Söderhamns-Expressen

Av Jonatan - 18 juni 2008 23:53

Vilken dag!


Började med 3,5 timme tennis på klockis med Olle och Martin.

Vi spelade för övrigt en timme igår också.

Tennis är roligt, även om man inte riktigt får till dom proffsiga slagen eller stönen.


Efter tennisen fick man skjuts hem av Torulf, och då vad det bara byta om och sen dra upp på vallen för att leka lite fotboll med André, Anton och Martin.

Evelina och Josefin var där också, men dom satt mest bara och tittade på eller lekte typ nå scoutlekar. 

Stog typ och sköt i 2-3 timmar innan vi lessnade, och sen åkte jag André och Anton till kvissle och köpte käk, för att sen åka hem hit till mig och titta på Sverige-matchen.


Till folk som känner sig besvikna: Vad trodde ni då? Självklart gör inte sverige bättre ifrån sig. Vårat landslag består till stor del av sopor.  Titta på Holland och Spanien t.ex, dom har två startelvor i truppen som skulle sopa banan med any svensk any day.

Skrev något liknande om detta i det här inlägget, efter matchen mot Lettland i November som tog Sverige vidare till EM.

Dessutom dags att låta Lagerbäck få ett jobb där han kan göra någon nytta.. Gatusopare?


Jaja. Nu ska jag väl sova snart.

Mycket att fixa imorgon. Bolla, klippa gräset, tvätta, städa undan på rummet osv osv.


Pies 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonatan - 17 oktober 2009 22:40

Så har jag satt mig i den sits jag inte vill sitta i.   Dum-i-huvves pojk.     Whine? ja kanske. ...

Av Jonatan - 15 oktober 2009 21:05

Näe, nu får det vara nog på bloggdöden!... tror jag..   Har funderat lite på det ett tag och det vore tamejtusan roligt att börja blogga igen!   Så tänkte åtminstone göra ett försök! Vi får väl se om det går bra eller som vanligt.   Men...

Av Jonatan - 8 juni 2009 15:06

Måste nästan be om ursäkt lite för kvalitén och mängden på inlägg hittills. Det duger inte.   Men har inte haft någon överdriven tillgång till dator och internet, och har dom gångerna jag haft, varit så trött att jag inte orkat lägga någon kraft vid ...

Av Jonatan - 7 juni 2009 04:48

Nu har vi kommit tillbaka till hotellet efter ännu en dag i Augusta/North Augusta.   Orkar faktiskt inte skriva så mycket ikväll för jag är helt sjukt trött.   Det är riktigt varmt här, vilket självklart är skönt, men man blir utmattad. Och påtal om ...

Av Jonatan - 6 juni 2009 07:33

Har precis kommit tillbaka till hotellet i Augusta nu efter en heldag med en massa möten med amerikaner lillebror varit i kontakt med under sitt år här.   För er som inte vet om det så är alltså huvudmålet med våran USA-resa att "hämta hem" min lille...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards